Tuesday 24 May 2011

GURAUAN APAKAH MAKCIK?

Sebenarnya aku tidak pasti siapakah dalang disebalik pembikinan blog ini...Sama ada dia seorang Muslim atau tidak..Wallaulam..Berdasarkan yang aku baca..aku rasa dia bukan sebarang orang..Yang penting, dia berkebolehan  menguji tahap keimanan kita,dia menguji sejauh mana kita sayangkan Allah, dan dia menguji sejauh mana kita membela Nabi Muhammad dan Islam!!! Lihat sejauh mana dia telah menghina tuhan kita wahai saudara Islamku. Lihatla sejauh mana dia menghina Nabi Muhammad dan Islam..Tingkatkan ilmu agama kita sahabat2 Muslimku, untuk melawan mereka2 ini. Sebarkan kebencian anda terhadap blog ini KLIK


6 comments:

FARHANI PAUZI said...

xsanggup nk membaca segala celaan dia thdp Islam.astaghfirullah..allahuakbar..

Jannah said...

Macam mana ya kita nak tangani orang2 yang macamni...cukup ka sekadar membenci...

effa khairunnisak said...

jAnnah :blog tu guna nama makcik hanyalah nama samaran saja, bila di teliti ayat2nya, seperti ank muda yg masih ketagihkan perhatian agar org berkunjung di blognya. Makin ramai org yg mengomen maka makin popular blognya. Ini adalah salah satu penyakit mental yg ada. mybe masa kecik2 dia tdk dpt perhatian secukupnya maka dia suka provokasi.. kebiasaanyanya ialh org yg masih tercari2 identii dirinya.

Jannah said...

Kakakku effa: Ya kak,i can feel that,sakit jiwa ni banyak jeniskan...ada yang boleh trace and ada jugak yang susah nak trace, jenis plak macam2...ni apa jenisnya?

sukabaca said...

teruk sangat makcik tu..sj nk guna nama makcik la pulak, ishhh geram aih baca blog dia..perlu di ambil tindakan sbb sgt2 menjatuh maruah islam!!mmg laknatullah..

Jannah said...

Sukabaca: Saya rasa,ada la tu sakit dia tang mana2...besalakan...manusia ni banyak jenis penyakit ada..;-)