Monday, 16 May 2011

~Hadiah hari guru yang mengharukan ;""""')~



Sungguh aku sedih dan terharu apabila diberikan hadiah-hadiah ni daripada pelajar-pelajar aku...Bagi aku, hadiah diorang sangat bermakna...........Huhuhuhhu


Ni daripada Iwana dan Haikal....Terima kasih Iwana dan Haikal;-)...Ustazah suka sangat hadiah-hadiah kamu....Comel sangat-sangat...( T_T)




Tak bukak lagik dah suka...Bukak-bukak ja...3 kali suka.......hehe...Jam...;-)
Cantik Iwana;-)..Terima kasih banyak-banyak tau..

Ni daripada Haikal...Sebatang pen untuk Ustazah Jannah....Terima kasih ya..Ustzah tak layak pun nak dapat hadiah daripada kamu sebab ustazah baru sangat mengajaq kamu...Tapi terima kasih sangat-sangat..Ni hadiah pertama yang ustazah dapat sepanjang ustazah mengajar tau...Kira kamula yang merasmikan...hehe

2 comments:

الفاضلة الدّكتورة نور الخديجة بنت محمد said...

wah...ustazah...
berharganya hadiah tu...
huhuhuhu...
SELAMAT HARI GURA seandainya diri ini x terlambat utk mengucapkannya...huhuhuhu.. ;-)

JANNAH means Heaven said...

thanks Dijah..Thanks a lot..memang berharga..terharu sangat saya dapat hadiah tu especially yang pen tu..yang bagik lak budak laki yang saya tak sangka..hehe