Monday, 16 May 2011

~Pelajar-pelajar @ adik-adikku~



Cuaca sangat panas harini...Menyebabkan mood aku untuk mengajar agak terganggu sedikit...Harini sambutan  hari Guru diadakan, esok dan lusa pulak cuti peristiwa ..Jadik,pelajar-pelajar kelas aku pun banyak yang tak hadir...Di sini,pelajar yang tidak hadir dipanggil GHAIB (Lelaki), GHAIBAH (Perempuan)..Tapi..Kalau datang...NA'AAAAAAAAMMM ustazah..hehe..Toiyyibbbbbbbbbb!!!




Ni antara pelajar-pelajar kelas aku...Iwana, Erni dan Athirah......


 Intan Nadzati, Shifa; dan Ain...wah,dah hapai dah nama students...hehehe


Ha..posela cepat2...kita nak masuk kelas dah ni...ni bukan model house...hehe


Selalu dalam 29 orang tapi rini tengokler...Masing2 dah balik kampung gamaknyer lah yer..


2 ja kumbang yang menghiasi taman kita pada hari nikan..hihi


Ok, dah2.. jum balik!


Bila tengok muka students ni, mesti teringat mak ngan ayah dorang dan semestinya terbayang-bayang harapan mak ayah yang hantar anak-anak dia supaya anak dia diajar dengan baik oleh cikgu2...Aku harap...Aku harap sangat-sangat..Aku dapat jadik cikgu yang baik dan boleh mengajar diorang dengan elok..Tu ja.

5 comments:

Muhammad hamizan bin yusof said...

sikitnye student..sekolah ape

JANNAH means Heaven said...

ni sekolah waktu petang..sekolah agama..sepatutnya ramai,tapi xdatang sebab harini dorang balik awal untuk kelas pagik, esok ngan lusa plak cuti..Balik kampung gamaknya..sebab tu sikit..huhuhu

Muhammad hamizan bin yusof said...

oh..sekolah agama..sgt comel mereka2 ni..hehe

JANNAH means Heaven said...

biasalah...budak2..dosa pun xdak lagik..huhu

Muhammad hamizan bin yusof said...

yep..betul tu..:)