Wednesday, 25 May 2011

Wind Chime yang terbesaq kat dunia!!!



Ok..Tadik kita cerita pasal WIND CHIME kan, ha..meh aku nak tunjuk WIND CHIME yang terbesaq sekali kat dunia..Before that..thanks google for the piccas..




Perghhhh....besaq gilakan...ni kalau gerak mangkit semayang subuh pakai loceng ni, sedap ni!! Berdengung seminggu...hahahaha



Tempat ni terletak area2...Arkansas... kat Amerika derrrr..Hah?Xtau kat mana Arkansas? Alah,kat area2 Wang Kelian, sebelah rumah Pak Meon yang juai cucuq pisang tu..Belakang surau lama...hehe..gurau2...ngarut dah..

Tanya Kris Allen...dia taula Arkansas kat mana..




Thanks Ranaga Fabiaz for this creative and very unique invention..One day, if i have a lot of money...i'll bring my parents here...My father must be happy to see this...Nanti na abah...nanti ceq bawak abah mai sini..

2 comments:

SHM said...

walaupun boleh membangunkan org smbhyg subuh , tp kemerduannya ttp x boleh menandingi suara azan yg berkumandang :D

JANNAH means Heaven said...

ya...setuju2...hehe..