Saturday, 21 May 2011

Apa yang saya rindu di UIA?

 Selalu di sini..Aminah di hati..
 Alang Sedayu...ada yang tahu, ada yang tak tahu...

 Tempat termenung merenung diri


  Tempat berjogging...Antara teruskan perjalanan atau ke kafe..hehe

 Makcik Amy..Makcik Kafe Aminah yang baik hati dan selalu bagi diskaun kat aku..hehe


 Tempat mencekik 
 Rindu kat dia juga..

 Rindu nak bertinju minda ngan gadis ini.

 Kek Diabetis

 Pojaaan perut...CUCUQ AISKRIM...


 Nasik Pakapau
 Tom Yam
 Cendawan goreng

Susu lumbu.......



38 comments:

Anonymous said...

woittttttttttttttt!!!!!tau la rindu UIA...tapi apa kaitan MAKANAN ngan UIA???rindu UIA ke rindu MAKANAN UIA???hahaha

Syar said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaa rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu jugaaaaaaaakkkkkk

Syar said...

MAK CIK AMYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

JANNAH means Heaven said...

hehehe...rindu kat pasaq malam uia, ngan benda2 di sekeliling dia...mostly,makanan arrr....kehkehkehkeh

Munira Shaari said...

rindu jg awk kt sy ek hehe ..ko xde gmbar lain ke nk bubuh oii jannah :D

JANNAH means Heaven said...

Mak cik amy selalu sebut nama awak...dia cakap,kesian awak makan sorang, kawan awak bila balik,dia dah cerahla makcik tgk...Dah pergi negara orang..(Padahal tym tu awak tak pergi pun lagik) hehehe

JANNAH means Heaven said...

Munira: Rindu munira oooi,kawan ceq yang best kat uia,sapa yang tak rinduuu...;-)

Muhammad hamizan bin yusof said...

hahaaha..kek diabetes paling lawak..huhu

JANNAH means Heaven said...

Hamizan adikku: Something that u can't get in IIUM Kuantan,hahaha..kan Munira Shaari?

Muhammad hamizan bin yusof said...

kak jannah: betul tu kak...kadiaq xde, makanan2 kt ats mmg xde kt IIUM Kuantan, huu~ nak2 ag kek diabetes..hehe

Munira Shaari said...

kak jannah hahaha..de 1 benda yg xde kt uia kuantan "jannah lawa nk mampos", benda ni selalu berlegar2 kt uia gombak bersama skuter ussasin huhu (kidding) :p

Muhammad hamizan bin yusof said...

haha...tapi rsnya dah hampir menular kt kuantan ni..yg ussasin agak seram skit..selalu org nmpak berlegar2 tnpa pemandu..hui..seram na...

JANNAH means Heaven said...

Munira: Jahatnya kamuuu,jahatnya kamuuu,akuuuu,akuuuu...(Tetiba ja aku nyanyi lagu stacy ni pehal?)hehe..alah,munira tu..sama ja..asal aku naik motor lalu depan safiyah ja mesti awak melintas jalan,asal awak melintas ja mesti aku naik motor lalu saffiyyah..hehe..Awak spy saya ekk?Haaaa,ngaku cepat,ngaku!! hehe

Mizan: Betul ke weyy??? Takutnya dengaq...ce citer skit Mizan?

Muhammad hamizan bin yusof said...

hem..yg psl ussasin tu tipu ja sebb ussasin tu jannah sorg je pakai.hehe.tp yg betulnye mmg kt kafe kuantan ni mmg ade lah benda2 mcmni. biasalah tempat kami ni masih berhutan rimba lagi kan,bila tmpt dia kita ambil buat mahallah. diorg buatlah mahallah diorg kt kafe pulak.hehe. tp stakat ni xde yg buruk jd, cuma nmpak2 gitu je ade 1 family lintas jln, ade budak kecik kepala berdarah merayap sekitar kafe tu. diorg cuma berlegar2 je.xkacau. biasa lepas pkul 11mlm kafe tu kosong dah.org xbrani pg dah. kafe kami ni agk seram na..sebb xmeriah mcm kt gombak sana.sbb dia kt tgh2 antara mahallah2..kt mahalllah xde kafe

JANNAH means Heaven said...

Hamizan: Dulu kakak saya pun UIA Kuantan gak,dia amik Farmasi..Time tu,lagikla..memang Kuantan fresh2 lagikan..Tapi yang hutan tu xprasan sangatla..Alah takpa,Kuantan banyak budak2 DQ,sekali dia hembus ja ayat Quran terus hantu larikan? hehehe..

Err,sebenarnya.. Saya baca tak habes tau cerita
awak atas tu sebab dah malamkan..rasa meremang pulak...saya baca sikit ja..hehehe..esok masa matahari dah trang benderang baru saya baca...haha

Muhammad hamizan bin yusof said...

hahaha...oh yeke..nnt sambung eh..tula, biasalah syaitan, jin semua wujud kan..bilik sy pon dulu selalu benda tu masuk..tp cuma tak kacau..dia cuma mengilai2 kt tingkap, pastu lalu2 kt tepi, nmpak kelibat2 jela..tp xganggu xpelah..jnji kita kene bina benteng utk diri kita..xpe, dah pagi ni..boleh bc..hehe

Muhammad hamizan bin yusof said...

skang mmg hutan di teroka,smpaikan bukit pon kene rata kan..sbg aktivis alam sekitar..sy brasa sedih..cewah~ huhu..tak delah..nk bina mahallah, bngunan2 smua tpksa la tebang pokok2 tu..mgkin jannah tak round kuantan habis tu..huhu..bnyk sgt hutan kt iium kuantan

الفاضلة الدّكتورة نور الخديجة بنت محمد said...

amboi....
byk komen kat cni..
mesti sbb tertarik dgn gambar sy y comel tu kan jane....
hahaha... ;-)

janeku syg...
sesungguhnya saya pun rindu pd awk jua....
insyaAllah selamanya....
rindu dan sayang awak kerana Allah Taala.. ;-)

JANNAH means Heaven said...

Hamizan: Cee,sebagai aktivis alam sekitar..skema giler bunyik..haha,kalau tak tebang hutan2 tu,alamatnya budak2 medik ngan dentist bedah patient atas pokokla ceq oooooi...awak pun belajaq cam tarzan dah..mana munira ni ha..hehe..salu ada ja..

Khadijah sahabat kesayanganku:saya nak nangis...rindu kat awak weyyy....rindu gila,gila pun tak camni,huhu

Munira Shaari said...

ak dh sampai ni jannah, hang 2 tinggal ak,bawa ussasin mcm lipas kudung x smpat nk tumpang (mizan: i had a bad experience naik moto dgn jannah, nightmare, lg seram dr cite hantu kt kuantan 2 hahaha)

Muhammad hamizan bin yusof said...

Jannah: hahaha..xpe, sy rela belajar dlm hutan..nature..love it!! hahaha..tp xlah smpai mcm tarzan..:(

munira: lg seram dr crita hantu kt sini? wah...mmg seram ussasin jannah..ce cite..ce cite npe..hahaha.knpakah ussasin tu dikatakan seram..

P/S: sy mmg skema~ hahahaahaha..

JANNAH means Heaven said...

Munira: hahahha...Munira,biar cepat asalkan selamat!!!!! Alah,sebenarnya,awak orang yang terawal saya bawak naik motor saya tau,time tu saya macam kurang cekap sangat...tapi kalau awak naik dengan saya sekarang..mesti lepas tu awak akan cakap..Owh Jannah,I admire u so much!!! hahaha...solehah gila aku bawak motor sekarang...hahaha..

Mizan: Takyah dengaq munira tu merepek..saya penunggang yang sangat berhemah ya...hahahah..yalah sangat,nak muntah lak cakap camni...

Munira Shaari said...

jannah buka sem nnt bawa sy mkn tomyam kt luar ye..tngk tomyam yg dijah mkn 2 m'ngacam giler..please :D

JANNAH means Heaven said...

Insya Allah,kalau awak masih hidup,dan saya masih hidup serta motor saya pun masih hidup...hehehehehheheh...dekat tepi sekolah teknik gombak tu munira..awk tahu kut..

Munira Shaari said...

kt situ bnyk kedai mkn kn..nnt awk bawa je la sy kt tmpt yg best..sy kn x pndai bawa motor,moto pun xde :( 'ayat pasrah n sedih'

Muhammad hamizan bin yusof said...

bestnya...ade tomyam2 segala..huu~

Munira Shaari said...

mcm2 ade ^_^

Muhammad hamizan bin yusof said...

hahaha...xpe..kat kuantan ade makhluk halus yang berani~ hahaaha..

JANNAH means Heaven said...

Mizan:Munira.. Dia suka bukak crita nih...kang kena usik kang...hiiiiiiiii...hantu makcik karipap..hahaha..."nak Mizan,nak beli karipap nakk?makcik ada bawah katil anak ni...hiiii"

Munira Shaari said...

jannah:: jgn la terbawak2 cite maharaja lawak smpai kt sini huhu..( xsuke kump.balas) hoho

JANNAH means Heaven said...

Lucah...double meaning la sangat kan..tula Balas..vote out!

hamizanyusof89 said...

haha..kamu berdua ni dah mcm mamat khalid ye..huhu..kesimpulannya..undilah sepah..diorg org johor..hee~

JANNAH means Heaven said...

a'aaa..sepah best gila..tapi jambu lagik best..haha

hamizanyusof89 said...

huu..jambu ikut time..ade ms best..ade ms mcm hee...~

Anonymous said...

org yg pernah mengajar LM 2021 rindu x?

JANNAH means Heaven said...

Hahahaha...rinduuuu cikgu...hehehe

الفاضلة الدّكتورة نور الخديجة بنت محمد said...

wuawuawua jane.....
saya pun rindu kat awak gak.....
rasa nk peluk2 awk je bila jumpa nnti....
jane....sori sgt2...
hp saya kdg2 ad prob cikit tau...
kdg2 dgr.....kdg2 x...
hahaha...mengong kan????
tp..tuan dia x tau.... ;-)

Anonymous said...

Dijah ada rindu sesiapa?