Tuesday 10 May 2011

Review Maharaja Lawak Minggu Keenam-Man terbaik, Jozan agak bosan!!


Update sat blog before pi mengajaq ni...hehe...Manala tau kut2 ada peserta maharaja Lawak ni tengah study pasai kelemahan depa ka kan...lehla rujuk2 skit kat entry aku ni...Cewah,bajet giler aku nih...hehe..Ok, minggu lepas, minggu yang bagi aku mungkin terdapat sedikit peningkatanla yang aku dapat tengok melalui beberapa orang...eh tak sorang ja aku rasa...sorang daripada 3 yang aku kurang gelak dan bagi aku kurang best! Aku mulakan dengan....Peserta feveret AC di mana?????AC dalam Astro Warna...SEMPOI!!!!!!!!!!hehehe..Amir!!!!

LAWAK! LAWAK tang dia cakap.."Tak gelak takpa,janji undi" 
Tu ja yang lawaknya... Yang lain...Mak mintak maaf sangat...Sangat dull....Tersangat-sangat...




Still "Bawdy Comedy"....Bawak balik rumahla ya lawak2 camtu...Sekali dua bolehla...Intro dah best...yang lain...ehm........Tukaq2..Jangan jadikan lucah sebagai trademark kumpulan..

Seronok!!!!! Aku ikuti grup ni dari diaorang wat crita Terbelahak lagi..Dan dalam tu,memang banyak dorang wat scene lawak jenis silent comedy,so tak hairanla kalau dorang boleh perform wat lawak jenis tu minggu lpas..Hopefully,dorang still maintainla minggu ni......





Biasa ja......Bolehla........Bagi aku agak kureng sikitla........

Tahniah...Memang Man betul2 performla minggu lepas...Miracle from him...Mak aku yang susah nak gelak pun gelak dia wat lawak..Aku terkejut kalau dia yang terkeluar dan bukan yang sorang lagi sebab dia dah berusaha, dan aku harap...dia wat lagi yang terbaik minggu ke 7 ni..Chaiyuk2 Uncle Man!!!!!!!!

 Lawak memang cerdik.........Dan aku sangat suka!!!!!! Best2..Keep it up!! Guna jam ya nak berlatih...hehehe...Sejak bilerrr teman ni tuko jadik Mamat Khalid ni????hehehe

Lawak camtula...............Takdala gelak sangat2,,,,Bolehla...Ehm...maybe kena menyengat skit kut...Macam lawak yang dorang wat tym  musical ritu bagi aku paling best!!!!! Tu ja....



Pssst: Sesetengah orang....takyah tunggu dia wat lawak...tengok muka ja terus rasa nak gelak..;-)

No comments: