Sunday, 5 June 2011

Syar..Do you still remember,how we used to be.....

Terbukak Friendster tadik..Terjumpa beberapa keping gambaq kita....hehe

Masing-masing baru nak menerai pakai selendang..Yalah time tu zaman selendang tengah hot kot...
Alih2..Tudung biasa jugak yang menjadik pilihan...Rimas aku nak berbelit-belit sotong ni..hehe

Giant jalah tempat kitakan Syar...awak suka pakai baju bintik3 tu....Ti plak suka beli keropok2 tu..hehe

Still remember..hehe


Sebelum sesi bergambaq untuk bilik...hehe

Selama aku hidup ni...ni jalah antara lukisan yang aku reti lukis pun lepas itik dengan kucing..Aku bagi kat awak atas katil sebelum cuti..ingat dak? Time tu awak tengah sedih...xtau pasai apa...huhu

2 comments:

Syar said...

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA sedihnyaa...pagi-pagi awak dah wat aku sedih and terharu...Thanks Jane...hmmm psl lukisan tu Adik aku berebut dia kata tu lukisan kwn dia...tp aku sempat slamatkan ar....eh yang time gambaq aku pakai bintik2 tu awak ingat lagik x apa jadik time tu?? awak nak ambik gambaq ngan mat salih laki tu skali bini dia plak dtg enterframe..ingat dop???! rindu zati gak...

JANNAH means Heaven said...

heheh..ingat syar ingat..mana bulih aku lupa..
Banyaknya memori..awak tahu,,aku jakun gila tgk balik gambaq kat frenster...macam2 kenangan ada dalam tu..huhu