Wednesday, 15 June 2011

Aqilah dah balik!

Semalam adik aku baru balik dari Langkawi..sajala dia pi bercuti ngan kawan-kawan dia...Banyakla jugak coklat yang dia bawak balik...meh kita tengok..

Ni kat rumah Mahsuri....i guessla..sebab buaian ni masa aku darjah enam dulu dah ada dah, aku tengok..tapi xkanla dia xtukaq kain batik nikan...Lama aku xpi Langkawi...

Coklat!!!!!!! Hehee...kat Langkawi murah2..sebab tu beli banyak...aku paling suka Hershe kisses tu...sedap!

Cuti-cuti ni,elokla kalau pi jenjalankan...ehm...Nanti kita pi Langkawi sama-sama naa...

2 comments:

Syar said...

cakelat Daim daaaaaaaap! aku tak pnah p Langkawi...jom kita p nak wey? aku naak..

JANNAH means Heaven said...

a'aaa..daim..sedap2...boleh ja syar...awak terbang trus ja dari Ausie pi Langkawi,sy lak amik feri kar Jeti Kola Perls...hehe