Wednesday 15 June 2011

Lah!

"Lah!!!!Lah",panggil A'dnin kat aku....rasa seronok....Lah tu singkatan daripada Khola...Tapi buat masa sekarang ni,dia xpernahla panggil aku Khola...Lah ja...tu pun dah cukupla bagik aku,at least dia tau yang aku ni makcik dia and bukan nenek dia..hehehe..

OING2!!haiwan yang paling disukai dia...setiap kali balik kampung mesti nak tengok OING2@ angsa-angsa ni..pastu suh orang dukung sebab dia takut..hai,nak tengok2..tapi xberani..apa daa..

Kalau nak suh dia duk elok2,bagi ja tengok cerita ni...Diakan,kalau xdapat tengok Upin Ipin ni..memang meragam ar dia...Sebelum tidoq mesti kena pasang dulu..ish2..hebak sungguh penangan Upin Ipin nikan...hehe

Time antaq aku g Ofis Mahallah jap ritu...

Dia demam...tapi nak ikut jugak....huhu
Ha...dah nampak menatang baru..Kuda..Tu dia  suka tengok kudala pulak....

Apa-apapun..entri ni saja ja aku buat untuk dia sebab aku rindukan dia...Kelmarin, bila aku on the way nak masuk ke rumah,aku ternampak sorang  budak kecik muka cam A'dnin dalam kereta...Time tu aku atas motor..aku tengok ja budak tu..and budak tu pun tengok aku sebijik macam A'dnin tengok aku..Sayu rasa tiba-tiba....

Aliff...khola pun rindukan Aliff jugak...Aliff suka apa ya...

No comments: