Thursday, 16 June 2011

Basah dan kering,kita tetap bersama..

Ex-roomateku and classmateku...hehe..

 Redah hujan..sempat tapau plastik makcik cleaner buat tudung kepala..hahaha..Jah salu lost dalam plastik buatan sendiri...kahkahkah..aku nyorok kat belakang..

 Our Grammar Project.Nak gelak pun ada bila ingat balik projek ni..hehe.The best of six! ;-)

Before presentation,salunya memang semua xlalu makan..TAPI...Habes2 ja, semua pakat2 mencekik macam puasa setahun..hehe

 Ngan Uncle Zaibo di Bukit Bintang..

 Front line..Exco blok Al-Jumu'ah ni....cewah...hehe
Asal balik kelas ja,misti hujan...dan asal hujan ja misti jimah ja yang bawak payung...hahaha..

Roomatesku, saya sayang kamu sampai ke syurga...goodluck untuk Final nanti...ada umoq yang panjang,kita jumpala next sem yaa...Cik A, Leha kalau ko karok  kat tandas tu,jangan lupa ajak aku duet sekali..kang aku Banal Na Aso Satong Ka Payong kang!ha....sapa susah....kahkahkahkah,ingat basah dan kering, kita tetap bersama..kahkahkah...;-)

2 comments: