Tuesday, 28 June 2011

Model-model rambutan yang terhangat~hihi

Alhamdulillah...musim buah dah mai dah!!!!!!Dughiyan,buah rambuit, buah manggih,buah cempedak di luar pagar,ambil galah tolong jolokkan,suma ada!!...Semua dah mula menunjukkan kecomelan mereka masing-masing sekarang ni..hehe...Dan bersyukur sekali lagi,kerana pokok-pokok rambutan yang ditanam abah sudah mula berbuah...Walaupun pokok-pokok ni bolehla dikatakan  budak-budak lagik, tapi buah rambutan yang dihasilkan agak lebatla jugak...hehe..Makasih Allah..dapat jugak kami merasa buah yang ditanam senirik...Dah tak gadoh beli kedai dah...Pi Baling ja..;-)

Ni antara model buah rambutan kita..hehe
Ok..Qilah..promote sikit buah-buahan tempatan kita ni...hehe

Ok..ni abang aku..my comel brader..hehe
Ala Kassim Selamat!!!Ampunkan mak Kasssimmmm!!!!!!Beginilah nasib Kassim Selamat setelah mendapat tahu yang isterinya telah berkahwin dengan Dr Ismadi..Apa kesudahannya? Entahla..Lu pikirla senirik??
Model You Saka,pergi jauh!!!

"Amoi2..Mali sini ha...wa nak plomot kat u ol...ini ialah maskala@ MASKARAN yang latest punya maa.. jinamer LORRR...REAL KER?(bacer lamat2 sikit)hehe...Sinang hilang maa kalau u nak simayang..pakai sikali pasti nak lagik!!! My mak also wore maaaa...cun lagik..maner mau calikk!!;P

Hehehe...abah den ni ha...comelkan??hehe..Model of the year nih!!!

Sapa2 nak makan rambutan..mailah umah aku...aku ajak ni...Tapi kena gtau dulula bila...Kena masanya dan tau tempatnya..INSYA ALLAH..adala rezekinya...hehe...

6 comments:

Syar said...

comelnyaaaaaaaaaaaaaaaaaa. gambaq last paling comel!! i loiike!!

JANNAH means Heaven said...

hehe...cer awak plak yang buat...lagi bertambah-tambah comel..hehe

Munira Shaari said...

kisah sebuah keluarga yg comel

JANNAH means Heaven said...

kerana mempunyai kawan-kawan yangjugak comel..hehe

Syar said...

kalau aku buat..next day kna operate! yalah rambutan tu kan ada bulu masuk mata aku parah! eh ko dokter ke? Jane lagu apa kat page awk ni!? bikin gua mau nangis suda..

JANNAH means Heaven said...

stairways to heaven lerrr..ada dia punya ost...hehe