Monday, 6 June 2011

~Kenangan lalu, menggamit memori~

Tergodek-godek Friendster lama.....Lama duk punggah2 gambaq2 dalam tu tiba-tiba terjumpala gambar-gambar dulu yang betul-betul membuatkan hati ni rindu benar alam sekolah menengah...Dalam hati, bersyukur sangat-sangat sebab tak delete lagi Friendster ni,kalau tak misti tak jumpa dah gambar...

Zaman muda dulu2..Time ni join debat,hehe..
Ni..Kat SMK Datuk Jaafar Hassan..Kiterorang jadik pihak Pembangkang..xdakla terra sangat..
bolehla habuan lawan ketuk2 meja,kenyit2 mata ngan pihak lawan.hehe..

Peringatan: Orang yang emosional disarankan jangan masuk debat...hahaha

Pembeli setia makanan...hehe
Sekolah wat apa ha time ni..Selalu ja ada gerai kalau ada event2 sekolah...

Hehe..idea Jijah....Madihah pun ada..hehe
Jamuan akhir tahun 5 Sumaiyah...Semua ada..

5 Sumaiyah dan Cikgu Aisyah,cikgu KIMIA kiterkan...
"Awok,kalau awok tak mula belajaq dari sekarang..awok akan BACK TO ZEROO!"
Ayat  killer cikgu Aisyah..hehe...
Tapi kimia memang susah pun...ada patut keluaq pasai halia time exam KIMIA..baik aku suh tok aku ja jawab..huhu...

~Jamuan pengawas kat Putra Palace~


Kami dan Ustzah Sharkiah, ustzah Syariah kami..
" Nak tidoq ka, xpa...dah tengahri dah...tidoqla.."ayat baeeek punyaaa ustzah ni bila tgk budak2 dia tertidoq..hahhaha...Direct azan Zohoq ja, teruih budak2 5 Sumaiyah ni syahid belaka...hahhaha

 Hari Sukan SMKA Zon Utara...

KK yang ku sayangi...

Kumpulan yang menjadik bualan cikgu2 di bilik guru sebab...........Sebab apa,tolong bagitau sikit...kahkahkahkah...nakal gila!

Tak dapat jadik doktor, duduk sebelah doktor pun jadiklakan...hehe
Diapit bakal2 doktor ni..hehe..Dr Naurah dan Dr Syazwani..Dan Dr Faridah,insya Allah..DR Faridah,kita jadik Doktor Falsafahla ya..hehe

~Fes reunion~

Kelas bahasa Arab ustaz Baihaqi...hehe

~Sebab tu aku suka amik gambaq...Supaya aku tak lupa, siapa aku dulu...Manusia kan mudah lupa~

5 comments:

Munira Shaari said...

title mcm trademark klasik nasional huhu

JANNAH means Heaven said...

agak ar...hehe...rajin plak awak dengaq klasik kan...hai...jiwa retro nampak..hehe

Munira Shaari said...

xde maknernyer sy nk dgr klasik nasional 2 huhu

JANNAH means Heaven said...

hehe..sori na munira...xdan nak angkat kol awak semalam...huhu..project apa tu?

ribena said...

zaman kanak-kanak ribena....i like!!
thumbs up ^_~