Friday 4 November 2011

Balik Oiii!!!!!!!

Time: 10:53 p.m
Venue: Dalam bas PMIK ngan budak2 Kedah..Depan Tangga Firaun UIA..hehe
Mood: Yabedabedu!!!!!!!Balik kampung!!Wooo balik kampung!!harharhar..

Yeay2!!!! Akhirnya setelah 2 bulan tak balik rumah,aku balik jugeeek....Sambil2 tunggu 2 orang lagi budak dari UIA kUANTAN nak naik bas ni,aku online jap...hehe...Aku tak bawak balik apa pun raya ni..Cuma..Ha..Kuih raya adala 3 bekas aku bawak balik,tu pun kuih raya posa lepas yang tak habes makan kat UIA,aku bawak ja balik rumah untuk makan raya haji plak ni...wakakaka..apa daaa..

Kebetulan jumpa ngan Farahdina yang comel,rumet aku kat Nilai..=)
Farahdina yang makin kurus akibat pakai braces...heheh...Sibuk ja nak duk ngan aku..Tapi xpalah,aku redho ja...hehe..

Aku lapaq bihun gorengla...Tadi,commmitee bas ni bagi ayaq mineral ngan roti,aku tanyala bihun ada dak?huhu..Ada ka patut?Perut..please behave darling...

No comments: