Sunday 30 October 2011

Finished with Broga Hill..=)


Alhamdulilah..Misi aku untuk harini selesai..Menawan Bukit Broga hingga ke puncak terakhir..=)

Fuh,mula2,aku ingat Broga ni cam senang ja...Tapi,bila dah naik..Pergh..Best gila!! Rasa macam xnak naik dah...kahkahkah..Walau bagaimanapun,tahniah untuk diri sendiri ya Jane, sebab dapat naik sampai atas..Terkejut cacing2 dalam perut aku bila tahu aku nak daki Broga Hill ni,maklumla exercisenya idok..terus nak mendaki ja..kuikui..

Apa2pun, syukur banyak2 kat Allah sebab selamatkan nyawa aku tadi daripada tergelincir ke bawah..Ish, kalaula Allah xselamatkan aku..Dah wat kenduri gulai daging dah femili aku malam ni,maklumla.. lauk cliche time kenduri arwah..Gulp..Err..Makasih na ya Allah...

Nanti aku cerita lagi tentang Broga Hill ni..Apa-apapun, nasihat aku kepada kawan2 semua..Never give up in every single step if you really want to achieve your dream. Aku hampir2 nak give up tadi disebabkan kata-kata negatif daripada orang2 disekeliling aku..Tapi aku cekalkan hati dan teruskan mendaki walaupun dengan speed Seput Barbey..Akhirnya....aku sampai jugak AT the top and I FELT LIKE THE KING OF THE WORLD!!!Wiihuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(bajet Leonardo dalam Titanic,Wakakaka)

  Esok aku cerita len...Banyaknya baju nak basuh...

3 comments:

[.ika itu aku.] said...

lame dh tringin nak g broga tp tak kesampaian lg..huhu
tahniah jannah..!! =)
dgr gak member ckp mmg mncabar nak smpai puncak..

Jannah said...

Takpa,nanti MRC Aminah wat nanti,korang ikutla tau..hehe.ni kira pi survyey tempat jugakla..

Jannah said...

Takpa,nanti MRC Aminah wat nanti,korang ikutla tau..hehe.ni kira pi survyey tempat jugakla..