Monday 3 October 2011

Happy Besday Kak Nor =)

HEPI BESDAY TO YOU
HEPI BESDAY TO YOU
HEPII BESDAY TO KAK NOR sayer!!
HEPI BESDAY TO YOU!!!!=)

Yeay!!!!!!!hehe..Pagi yang sangat redup di UIA...Harini besday kakak aku yg no 3,Kak Nurhaffizawati@Kak Nor..Dah besaq dahkan kak aku ni..hehe..eh,macam orang tua plak aku cakap camnikan..huhu..Kak Nor ni baik..Walaupun kadang2 dia ni style serius sikit,(aku pun tak tahu the right time nak bergurau ngan dia..Sebab sekarang dia akan bergelak ngan kita,5 minutes after that,kita gelak tak habes lagi,dia dah serius balik.)..hehe..

Frankly speaking, i really adore her..Banyak yang aku belajar daripada dia pasal hidup ni..Dan yang paling penting,dia memang tak putus asa bagi motivasi suruh aku kurus..kehkehkeh.Thanks kak Nor,sayanggg kak Nor..Semoga Allah panjangkan umoq dia,dan murahkan rezeki dia dalam segala hal..Amin=)

P/S: Pukul 1O pagi kelas..Tuesday blues..




No comments: