Monday 21 November 2011

=)

Ok..Alhamdulillah...Finally Malaysia won..tak sia-sia aku curi2 keluaq dari program tadi untuk tgk tv...Wow!! That was such a very great experience when you can sit together with your friends  and jerit2!!Malaysia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hehehe...Tahniah! Malu pulak bila terkenangkan perangai aku tadi..Terjerit-jerit, terpeluk2 kawan,mujuq semua pompuan..Kehkehkeh..Tu jalah mampu kita buat..Bagi semangat dari jauh...And i do believe,and always belive, although kita just bagi semangat kat depan TV ja tanpa pergi ke stadium tu, tapi aura jeritan dan semangat kita dari Malaysia ni..akan sampai kat pemain2 kita kat Indonesia tu..=)

 Habes2 tu,berkonvoi ar,harimau2 kat UIA ni...hehe..semangat aku tengok brothers2 yang berkonvoi sambil bawak Jalur Gemilang ni,kalau kalah,sunyi UIA ya nook...hehe..Hopefully, kita semua bangun subuh awalla esok ni..By the way, Indonesia also did a good job, tahniahla untuk pemain dan takziah untuk salah seorang penyokong Indonesia yang meninggal ketika berasak-asak keluar dari stadium tadi..Baru terbaca tadi..kalau betul,takziah..kalau salah,my mistakela..

Oh, by the way..to my adik,Aqilah Hamizah, happy birthday den ucapkan...yang ke 20 tahun...Kelmarin,tak sempat nak buat entri pasal besday dia,maklumler...kalau dah dengan anak sedara aku,memang dah tak boleh nak buat apa..ngikuuuut ja aku..aku bukak laptop pun untuk tengok Upin Ipin dia..Mujuq cerita Upin Ipin ni layan gak aku pun..Last2,dia tidoq,akula yang duk melangut duk tengok Upin Ipin tu..err..hehe..


Happy besday eh Qilah,semoga panjang umoq, ingat kuboq, murah rezeki,permudah urusan jodoh,senang belajaq,jadi anak yang solehah,dan muslimah sejati...(giteww,ko mampu) hehe..Duk negeri orang baik2..jangan makan tak tahwan hala, makan baca doa makan ngan doa  Bismillahillazi la yadurru ma'asmihi syaiun fil ardhi wala fissamai..wahuwassamiul alim...Ni doa bagi elak santau..By the way,jangan risaukan kami di sini kerana kami sangat gembira dengan ketiadaan, qilah..kahkahkah..Happy tua!!


1 comment:

WAJAH CAHAYA said...

Ya kami gumbira~ :-D