Saturday 26 November 2011

Filem Twilight buat kat Malaysia?


Suatu hari semasa sedang bersantai dengan roomate aku sambil mendengar dia membaca surat khabar..

"Eh Jannah!! Citer Twilight buat kat Malaysia ar" jerit Syik tiba-tiba sambil memegang surat khabar..

"Oooh yaka?Buat kat mana?" terkejut gak aku dengar...Hairan..

"Kat Ulu Langat...Lagi satu kat Hutan Belum,tapi..napa kiter xdengar cerita pun eh, padahal Ulu Langat dekat ngan Gombak ja pun", tambah kawan aku yang memang suka cerita-cerita camni.

" Entah...Tapi Hutan Belum tu tempat Orang Asli, ada Tasik Banding kat situ...Cantik tempat dia..Maybe diorang nak tukar angin kot no..."

Walaup bagaimanapun, aku agak tertanya-tanyalakan dah terbakar habis  ke Hutan Amazon kat sana sampai nak wat kat sini.Lagipun xdala pulak dengar orang serbu mana-mana setting kat situ sebab Twilight...

Sambil-sambil duk memikirkan assignment aku dan Twilight Ulu Langat tu..tiba-tiba..

"Eh..Jannah,kiter silapla...Bukan cerita Twilight yang dorang wat kat situ..Cerita lain,cerita "Misteri Jalan Lama",kita salah bacala"

~Bunyik cengkerik tetiba~

Edited by Janecunnyer,hehe..tq gugel.

P/S: Jangan percaya bulat-bulat apa yang disampaikan, siasat dulu..Salam Maal Hijrah...=)

No comments: