Sunday 6 November 2011

Suatu hari yang mengembirakan hati mak=)


2 bulan dulu,waktu mula2 aku g jemput mak ngan abah daripada KLIA,lepas dorang balik daripada antaq Qilah masuk UMS,muka mak sugul ja........Lepas tu, kami singgah makan sat kat Sabak..Waktu kami tengah makan tu,tiba-tiba ja mak menangis ..Tergamam aku tapi kami dah boleh agak..Ni mesti mak teringat kat adik aku tu..Tu yang makan dengan ayaq mata tu..Hai..Mak2...Time aku masuk UIA tu xda pulak nak menangis..hehe

2 hari yang lepas,aku g teman mak ngan abah pi amik Qilah kat Airport,Penang..Aku tengok mak haaappy sangat...=)

Cuaca haritu agak baikla..
Kami sampai sana dalam pukul 2.30 lebih...
Flight dia xsampai lagi,pukul 3.55 baru flight KK sampai...huhu

Tunggu dengan sabar.....=)
"Tampai dah"..style A'dnin kalau cakap dah sampai=)

Mak asyik tengoook ja kat pintu ketibaan tu..Sat na mak..

excited sikit dh sebab dah dapat bau anak bongsu dia..Hins..Hins..hehe
"Tere Saso ke tere sama ya.."Mood nak nyanyi lagu Khabi Khusyi Kabhi Gham mai dah...=)

Boring sikitkan mak..kata dah landed tapi....biasalakan...lambat jugeeekkkk..hehe

Mak setia menunggu anak dia...
Aku tanyala mak..."Mak,mak rindu ha kat Qilah?"
Mak jawab,"Biasala...semua anak2 mak,mak rindu..."

"Ha...Tu mak, macam Qilah ja tu.."

Alhamdulillah..Sampai dah MEK ni..Habesla aku..Nak tengok TV pun kena berebut ngan dia..wuuuuu...

Sesi syahdu...hehe..

Anok mok dah sampai nak beghayerr samer yer...........Jom balik=P

No comments: