Monday, 25 July 2011

Selamat Ulang Tahun Kak Ija!!!!!!! Yang ke.........hehe

Ok, semalam2..genapla hari lahir kakak iparku yang ke 31 tahun...hehe..Tapi muka maintain 13 tahun ja eh..hehe...Awet muda..Alhamdulillah...Ehm..Tengahari kelmarin, balik ja dari kebun,terus mak aku suh abang aku berhenti kat kedai kek,nak beli kek kat Kak Ija aku nila..Kebetulan pulak abang ngan femili dia balik sini..Kesian Kak Ija..Baru ja sampai dari Sabah,dah terus ke Perlis yer..Takpala..kita celebrate ramai2 syok sikit kak..Kat KL tu xdak sapa..hihi..

"Selamat Hari Lahir buat Menantu,Isteri..Mama dan kakak yang ke........hehe" 12 TAHUN TERSAYANG..semua orang pelik bila baca,apa yang 12 tahun tu...kehkehkeh..ni idea abang Effie ler...12tahun Kak Ija jadi yang tersayang dalam hidup dia..camtula gamaknyer yer..huhu..

"Allah selamatkan kamu,Allah selamatkan kamu.....Allah selamatkan Kaaaaaakkk Ija,
Allah selamatkan aku"
Xleh nyanyi kuat2,nanti tok pun ikut sekali..hehehehe

"tiga" beranak sedang memotong kek....hehe

"Empat" beranak sedang memotong kek..Biiznillah..;-)

Semoga Kak Ija dan femili sentiasa happy selalu..Jaga kesihatan diri,makan makanan berkhasiat..Thanks for being a very best wife and mother to my brother,Effie and my  nephew,A'dnin Wildan..You are the strongest "SUPERMOM" ever..;-)


4 comments:

الفاضلة الدّكتورة نور الخديجة بنت محمد said...

InsyaAllah...
saya senentiasa mendoakan kesejahteraan keluarga awak jane......amin ya rabb... ;-)

JANNAH means Heaven said...

Thanks Dijah;-)..femili awak pun..

Munira Shaari said...

sweet couple :)

JANNAH means Heaven said...

Alhamdulillah..mudah-mudahan sampai ke syurga;-)