Monday 11 July 2011

Malam terakhir di BOKARA...

Hai...assalamualaikum kawan2...
Lama sudah aku endak nulis..
Rasa rinduk bah sama kamu semua...;-)


Cewah...dah pandai cakap sabah dah aku ni...eh yaka pandai..hehe...takdala sangat...Bolehla sikit2kan..esok pagik2 flight aku ke semenanjung..Dari Sandakan ke Kota Kinabalu dulu, then dari KK terus ke Penang...

Serius aku rasa berat hati mahu tinggalkan Bokara ni..Tapi memandangkan sampai di sini saja trip kami....Terpaksala juga..Kat sini,aku dapat berkenalan dengan sebuah femili angkat yNG TERSANGAT-SANGAT BEST DAN AWESOME DAN BEST DAN BEST!!..Keluarga Nenek Sapiah!!!Dorang memang tersangat baikla bagi aku...Dan rumah dorang pun memang best..Nak tahu sebab apa best?hehehe..Nanti aku cerita lagik tau...

Banyak ni mau cerita..tapi barang xpack lagik..esok flight aku lak pagik..Pagik2 sangat2...Jadik,nak pack barang sat...huhu,malas gila bab2 ni....

K lah....ada banyak menda aku nak share dengan korang sebenaqnya ni...banyakla..Doakanla perjalanan aku ni nanti ya..hehe....Ada umur panjang bertemula lagi kita~

Bokara,Sandakan...6.25 PAGI. 
(dah cerahkan,kalau tempat, kita gelap lagi ni)

I'm going to miss this moment............................................. Thank you Allah for this opportunity..
 Sabah..i'll back one day;-)

7 comments:

Munira Shaari said...

cantik jam 2 hehe

Anonymous said...

jannah kaktip MIMPI jannah semalam!!!!sgt2 JELES..huhu

khdjhAdbh12 said...

what???nape kak tip mimpi jannah.. jannatul firdaus ka, jannah othman?/ hehehe

Jannah said...

munira: hehe..cantikkan?smart bah jam ni..wah! hehe

Anon: Ni saheh Naza..dia mimpi apa? ce citer..ce citer!! hehe

Diba: Ceeeee..kak diba dah kuarkan gambaq dia..dulu silent reader ja..hahaha...Alah,mimpi2 mainan ja tu...dalam mimpi tu saya kurus ka gemuk ha?hahaha

الفاضلة الدّكتورة نور الخديجة بنت محمد said...

slm jane busuk...
selamat kembali ke semenanjung ye!!!!!!!!!!!!!!!
huuhuhuhu...
n nice da jam..
bila saya nk dapat ni jane...
huhuhuhu.. ;-)

Jannah said...

yalah...selamatla jugak..hehe..jam tu kawan baik saya bagik..memangla kena nice..hehe..Bila nak dapat menda jah?

Anonymous said...

jannah dalam MIMIPI TERINDAH itu JANNAH anak pakcok OTHMAN dah KURUSSSSSS...tapi BERSEBAB..SEBAB SAKIT..tapi kaktip JELES gak!!!KURUS GILERRRRR kot...