Monday 4 July 2011

~Pray for our journey~

OK..Hi guys..Assaamualaikum!
Baru ja sampai kat KL..Esok pagi2 buta, baru aku dan rakan2 daripada MISI Club IIUM akan naik flight ke Sandakan.. 

Doakan semoga misi kami untuk mendidik anak bangsa kita dalam menguasai Bahasa Inggeris serta mendalami agama islam dengan baik akan berjaya..Aku jugak menaruh harapan semoga pemergian aku ke sana akan membawa perubahan yang lebih baik dan  positif diri aku dan masyarakat di sana.


Insya Allah,kalau ada rezeki lebih dan ada masa, aku bawak balikla cenderamata ka apa2la untuk ampa..kalau takdak cenderamata, cenderakaki pun ok gak kan..hehe..Insya Allah la,janganla duk berharap sangat..hehe..


Ha,yang ni penting jugak..Lagi satu,tolongla tengok2kan dan bagi makan tikus aku serta ikan2 koi aku na..Siyan depa kena tinggai..hukhuk


Ok...duk bek2..Makan elok2..semayang jangan tinggai..Kalau rindu kat aku..tgkla Ong Bak 1,2 dan 3..kahkahkahkah...Best giler..Ok, babai..Assalamualaikum~


Psst: Nantikan pengalaman aku di Sabah..seminggu dari sekarang..

2 comments:

Munira Shaari said...

good luck jane!!!

Jannah said...

hehe..thanks munira;-)