Sunday 26 August 2012

My best friend half taken' s day..=B

 Bismillahirrahmanirrahim...

Selamat hari raya sekali lagi buat yang telah habis berpuasa enam=)..Kepada yang tak start berpuasa lagi termasukla aku..Xpa, ada masa lagi nih..(Hahaha,ayat sedap perut ja)..kehkehkeh..Ehm..Sebut pasal raya nikan..Time2 ni,alhamdulillahla,aku bukan sekadar menerima undangan rumah terbukak sebab raya ja tapi banyak rumah kawan2 aku "dibukak" atas sebab2 yang lagi special bagi dorang...=)

Thanks to Allah, The most Gracious,The Most Merciful..Semalam telah selamat berlangsungnya majlis pertunangan sahabat baikku Najihah Khipli..=).. Mabruk Jihah for your Excellent day!
hehe..Sayangnya aku xdapat menghadiri majlis tu kelmarin memandangkan aku masih berada di Kuala Lumpur, jadik xdapatla aku datang untuk memeriahkan majlis beliau itu..Gitewww..(hahaha..ayat menyampah sikitlakan)hehe

Rasa sekejap ja masa berlalu..Rasa dewasalah sangat tengok dorang2 ni dah bertunang..haha..Apa2pun ,you have already been booked..hehe..Tahniah bestie!!!May Allah bless you,your family and Him until Jannah=)

 Credit pictures to Aliaa Safar and Farhanah Ismail, maceh..culik jap gambaq kat depa=)

My most beautiful friend is already half taken..haha...

Diapit oleh calon2 menunggu,Naurah n Aliaa..hehe..(joke)

 Jihah with Enah
 Amik seri dia kaih enah,pastu bagi aku sikit..hahaha

 
 Yang tiada dalam gambar...Jannah Othman..hehe..tetiba
SMKAP...Valley of Beauty..haha..ayat..hehe



Walaupun bantal lapik ada dua..Tapi dia duduk sorang-sorang dia ja...Menunggu si dia yang benar-benar halal,baru mahu duduk bersama..Double Thumbs Up aku kasik kat sahabat aku ni,(budak Law Syariah Usim lah katakan)..=)
Semoga Allah mempermudahkan urusan sahabatku Najihah untuk langkah yang seterusnya ..Insya Allah..


Credit pictures to Aliaa Safar and Farhanah Ismail=)
and xdilupakan juga..
Congratulation also to a few SMKAPIANS for your E-day=)

1) Nazatul Anis
2) Nawari Jusoh
3) Fatin Nur Atiqah

Quotes for today=B



6 comments:

faqihah salleh said...

Alhamdulillah dan mabruk bagi semua!

p/s: kte ni bila lagi Jannah? Huhuhu~

Jannah said...

Esok..siap2la..hehe..jawapan klise

Jihah said...

thanks sahabat baikku Nurul Jannah for this entry.. sgt2 kelakar n menarik.... haha...insyaALLAH, km sentiasa doakan kt ampa n sahabat2 yg baik spya dpt jodoh dgn suami yg soleh.. Ameen ;)

Jannah said...

terharunya,hehe...syukran jazilan najihah...xpa,ampa pila dulu..kami follow belakang..=B

faqihah salleh said...

I follow. =)

Syar said...

subhanallah cantiknyaaaaaaaaaa...!