Saturday 18 August 2012

3 days before raya..


Alhamdulillah..esok dah nak rayakan..rasa macam sekejap ja masa berlalu..Kalau orang lain habiskan masa saat2 akhir bulan posa ni dengan wat kuih,aku lak wat assignment..fuhhh...melalui saat2 genting tu cam nightmare gak bagi aku...So,lepas wat assignment,dari perlis terus aku KL untuk antaq assignment2 ni kat lecturer..Family aku suh aku post ja tapi aku tak sanggup nak menghadapi kehilangan assignment aku kalau tiba2 menda tu hilang ataupun xsampai tepat pada masanya..Assignment ni nyawa aku..Kalau xdak,payah aku nk grad..huhu..Nauzubillah..

Jadi, dari Perlis, aku bertolak daripada Kangaq pada kul 11.30 malam, dan sampai Pudu kul 7.00 pagi..

Two assignments in a week...perghh..
Dari bas ke tren, dari tren ke tren dan dari tren ke bas...Hanya untuk antaq 2 naskah ni sahaja..ehm..

Here we are..My kuliyyah...=)
The place that both of you should go...Insted

Already submitted...=)))))
Jaga bebaik eh kak assignment saya..

Alhamdulillah...rasa lega sangat2 bila dh antaq..Pastu g jumpa kawan sat

Sunyi UIA...lengang...
Noboby..Nobody but me!!..hehe..rasa macam nak jamming ja tengah2 jalan ni..haha..gila tetiba..
Jalan menuju ke mahallah aku..semua dah balik beraya gamaknya ya..
Jumpa Dijah buat kali terakhir sebagai pelajar undergraduate..ce..hehe..Pasni,dia dah jadik budak Master dah...huhu..xpa,sabar2..tahun depan aku lak..Insya Allah!

Dengan makcik2 cleaner yang sangat baik dan selalu membantu urusan kemas bilik mahallah kami..Thanks makcik,selamat hari raya=)


8 jam perjalanan dari Perlis ke Gombak untuk menghantar assignment ni dirasakan sangat2 berbaloi walaupun agak sedikit penat..Dapat jugakla tengok suasana orang nak raya di KL ni..Dan dapat jugak berbuka dalam kereta sebab jam nak balik Perlis ni...haha

Ehm..okla..memandangkan maybe ni last entri aku untuk Ramadhan ni..jadik aku nak mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat berbuka dan selamat menyambut Hari Raya Aidil Fitri kepada semua Muslimin dan Muslimat di seluruh dunia.. Taqabballahlahuminna waminkum, ( Semoga Allah menerima ibadah kami dan kalian)  Dan sekiranya terdapat  kekasaran dan ketelanjuran bahasa yang pernah aku lakukan kepada korang langsung ataupun tak langsung, aku memohon seribu kemaafan from zahir dan batin k..kita kosong2lah ya..=)

from goo..=)


P/S: Jangan lupa niat mandi sunat hari raya esok ya=)

2 comments:

Anonymous said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri Jannah;)

Anonymous said...

Suka tgk perjlanan awk nk ngantor asaimen..hihi