Thursday 19 January 2012

My best friend and my favourite place=)


Ehm..Tiga sekaligus entri aku harini..puas hati borong entri..kehkehkeh..Orait..Setelah puas bermain dengan kambing,akhirnya aku bawak jugak Jah menikmati suasana senja di tempat kesayangan aku..Ha..tempat ni bagi aku bestla..Bagi orang lain,maybe biasa2 ja kot..huhu Bagi aku,tempat ni menenangkan hati aku=)

 Akhirnya...awak datang jugak sinikan Jah...terharunya saya...=)
Sejuk dan mendamaikan..
Dah nak dekat maghrib..

Keep on walking..
Happy aku tengok dia happy......hehe
=)
Model moto..hehe
termenung jo keja dia..hehe
Jum balik!!

5 comments:

ame said...

ktne nii??nice

ame said...

ktne nii??nice

Jannah said...

Kat Perlis..area2 Ujong Batu.=)

Anonymous said...

heh.................jane.....malu gak r saya..heh............anyway tq much2 my dear...........Osya............next time kita p sama2 tau my dear friend..... ;-)

Jannah said...

Malu apanya...cun apa..hehe..neway,thanks for coming to my feveret place jah