Saturday 28 January 2012

dan Adzan pun Berkumandang di Gereja ....

Well..Hi everyone..Peace be upon you..=)

Dah lama aku tak updatekan...Malam ni terasa pulak nak updatenya.Sejak,dua menjak nikan,aku banyak habiskan masa surf internet tentang tips2 kesihatan dan juga kecantikan..Haha..Maklumla umur dah masuk 23,dah tua..Ya Allah...23?23?23? Macam tak percaya ja dah masuk 23..Aku ni nak sebut pun gementar tau dak umur aku ni..Bukan takut tua,tapi takut mati...Errr...Apa2pun,kebanyakan petua yang aku selalu baca tentang kesihatan nikan dia cakap,minumla air suam banyak-banyak which is yang aku tak brapa mampu nak buat...huhuhu...Benda senang pun susah nak buatkan..Well,i need to change that attitude!

By the way,aku nak kongsikan sikit satu video kat youtube ni..Based yang aku baca,video ni sebenarnya berkenaan dengan salah satu event kt Manhattan..Dialog keagamaan yang melibatkan Islam,Kristian dan juga Yahudi. Pemuda yang mewakili Islam ni minta kebenaran untuk azan bagi membuka mata hadirin yang hadir tentang Islam..Macam itulah yang aku faham..Kalau aku salah tolong betulkan..Anything can happen on Internet,right..Wallahualam.



~Azan yang terbaik yang pernah aku dengar sepanjang hidup...Damai dan menenangkan~

P/S: Cantik dan tampannya pemuda dan pemudi itu apabila dia meletakkan al-quran dalam hati,lisan serta kelakuannya

2 comments:

Syar said...

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

sedapnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

subhanallah!

Jannah said...

Sedap..orang yang azan ni pun smart=P