Thursday, 19 January 2012

Bila Dijah masuk kampung=)


Waktu mula-mula Dijah bagitahu aku yang dia nak ikut aku balik Perlis tu, aku terkejut jugak..Yalah,aku memang dah lama ajak dia datang tapi sebab dia salu reject pelawaan aku, so aku pun xdalah nak ajak dia banyak kali..Tapi haritu bila dia cakap,nak ikut, aku pun apa lagi..Kecil tapak tangan,tapak sulaiman aku tadahkan..hehe..Jah,cakap nak tgk bendang..kebetulan waktu nak balik Perlis tu,aku singgah jap umah Pak Ngah aku...Tengokla Jah ni..hehe

Kat tali ayaq
Oloh oloh..hehe
Aku yang rumah tepi bendang ni pun jarang nak lalu kat tengah-tengah bendang ni..hehe
Gaya Cannot Go budak bandar..hehe
Depan umah jiran Pak Ngah

Ni apa Jah??? Jala....orang sini panggil pukat..

Cak!! hehe..

Cantikkan pemandangan ni..Very Classic..
Dah sampai umah...
Dijah Stewart sedang menunjukkan skill memasaknya..perghh..sedap jijah masak..

Petang tu aku ajak Jijah kuaq jalan2..
Kami naik motor..
Pergi umah Cu Timah..tengok kambing2 dia..

Excited!!

Bau lamb Chop kambing ni..hehe..
Wakaka..tahu takut!!..Kambing tu tak makan orangla Jah..Dia makan rumput ja..Hai..
Jah: Kambing ni nama apa?
Sepupu aku: Kambing ni nama Ma'ad
Jah: Ma'ad? Ma'ad? Laa..macam nama ustaz sayala Jannah...hehe..Ustaz Ma'ad..

Bunyik cengkerik tetiba..=B
Takut betul dia ngan kambing ni..hehe..
Perghh..Wassap dude...comel giler!hahaha

KaliPornia,Bohoq Mali..HEHE
=)Kapel jah..hehe
Ni jah bagi Siti minum susu..
Kam to mama bebeh!! hehe..Anak angkat Dijah ni!!

Well..Pasni aku nak bawak Dijah ke tempat feveret aku pulak...Nak ikut??Nanti entri seterusnya pulak eh..Jom!

3 comments:

.........cP~ said...

Bangga je kalau orang datang kampung kita dan dia enjoy. haha.

JANNAH means Heaven said...

hehe..Alhamdulillah..kalau dia suka,kita pun tumpang suka=)

Anonymous said...

Jeneku sayang sepenuh hati............................tima kasih byk2 na sbb sudi bawak saya p jalan2...................saya sgt2 enjoy jane......cayelah k......xpernah rasa bosan pun bila ada kat rmh awak tu...............awk dah wat y terbaik u saya jane!!!!!!!!!!!!!! jgn risau k my dear.............tq much2 my dear friend!!!!!!!!!!!! sayang awak selalu....moga Allah berkati persahabatan kita selamanya jane.....amin.... ;-)