Wednesday, 24 August 2011

Wordless Wednesday# 4 sahur pun ok gak kekadang






Disediakan oleh adikku: Aqilah
Dimakankan oleh kakaknya: Jannah=)

14 comments:

Muhammad hamizan bin yusof said...

murtabak megi! huu...sedap ag kalau ade sos dan mayonis..huuuu

JANNAH means Heaven said...

a'aa..sedap..dia gebu sikitkan..hehe

Muhammad hamizan bin yusof said...

huhu..bukan2..ms nk mkn br letak atas tu..huhu..dulu jual benda ni la ms Rafest kt PJ..huhu

JANNAH means Heaven said...

fulamak..eh macam budak2 Nilai pun sama..diorang buat dalam tempat wat sandwich..murah jugak juai dan sedaaappppppp..hehe

Munira Shaari said...

tergoda i dgn murtabak maggi adik u jane huhu
bila hang nk buat, cheq nk rasa ni hehe

JANNAH means Heaven said...

bisa diatur,sonang ja...hihi...datang umah eh..hehe

Muhammad hamizan bin yusof said...

murah je...kami jual 50 sen je..huhu..jom kita serbu umah jane..hehe

Munira Shaari said...

mizan: mcm ner taw harga ni, u buat joint venture dgn jannah ek hehe

JANNAH means Heaven said...

Hamizan dan Munira: Awak berdua xpayah serbu rumah saya..sememangnya direservekan..cewah..hehe..kalau nak rasa makan laksa perlis..datangla ya..=)

Munira Shaari said...

jane: meriah bebenor raya hang thn ni ye jannah huhu..mana la cheq nk cari duit terbang ke perlis 2 jannah oii huhu

JANNAH means Heaven said...

Alhamdulillah..nak kata meriah tu xtahu lagi...doakan semoga semua selamat..amin..

Muhammad hamizan bin yusof said...

munira: harga tu sy tau sbb sy yg jual ms kt PJ..huhu..
Jannah: oh...raya perlis ke? bestnyee

Munira Shaari said...

mizan: 50 posen je,murahnyer huu,

jannah mmg raya perlis sbb rumah dia kt perlis tp thn depan xtaw la raya negeri mana depend pd negeri mertuanyer la huhu 'jane jgn marah i gurau je heee :D

happy hari raya korang!

JANNAH means Heaven said...

Mun dan Mizan: Perlis di hatiku taww..maila umah!!!Selamat Hari Raya semua!!!!!