Wednesday 3 August 2011

Kolam untuk Aliff dan A'dnin...Tahniah pelajar-pelajar IKBN Perlis..

Alhamdulillah...Bersyukur ke hadrat Allah taala..setelah hampir 3 hari diuji dengan demam panas dan sakit kepala yang mencengkam jiwa raga,akhirnya harini, aku, mak dan jugak adikku sembuh jugak..Ha..Amik kau...3branak demam panas...Apa makna tu??Maknanya...Allah sayang kat kami bertiga..sebab tula dia bagi sakit time bulan puasa ni...Oh ya..By the way, terima kasih kepada Dr Fadzli yang baik dan staf2 Klinik Faizah yang comel2 yang membantu aku semalam..Semoga Allah membalas jasa baik kalian..Amin..

Lama jugakkan xtulis blog..kesian plak kat reader2 aku yang selalu visit blog aku tapi no update..hehe..walaupun teman ni idokler seglamer Hanis Zalikha dan Fatin Liyana tu, tapi ada jugaaaakk orang yang suh aku update blog aku yang "hidup segan mati tak mahu ni ya"...kahkahkah...

Orait...tajuk lain cerita lain ni pahalkan...Dah sesat dah ni...Ok...Setelah hampir 2 bulan pelajar-pelajar IKBN ni datang beramai-ramai menyiapkan projek lanskap dorang di depan rumah aku....Akhirnya....minggu lepas,siap jugakkk....Nak tengok dak?? 

_


_


_

_

_

Jeng3

_

_


 Tada!!!!!!!!!!hehe...cumilkan...kehkehkeh..A mini pond to ponder..kehkehkeh
(Ni abah aku yang suh buh kat blog,kalau tak bubuh nanti dia kecik hati)hehe...syhhhh(diam2 sudey) ;P

 Abah cakap..nilah kolam cucu2 dia nak main....dalam hati aku..."Rasanya,ada benda lain rasmi dulu kot"hehe
Tengok sudeyyyyyy...kahkahkah


 Tahniahla pelajar2 IKBN atas kegigihan dorang menyiapkan projek2 ni...Dan jugak pensyarah-pensyarah IKBN yang setiap hari datang membuat pemantauan...Mereka sangat kreatif..

 Ok..Nilah antara sebilangan pelajar-pelajar IKBN yang selalu memenuhi ruang laman rumah aku setiap hari...hehe

 Ok..Ni pelajar IKBN jugak.........dorang datang makan kenduri dughiyannn..hehe

 Lanskap yang dorang buat tu sebenarnya bukanla kolam sebijik tu ja,tapi meliputi kawasan2 sekeliling rumah akula jugak...Ha....Nak tengok tak,mailah rumah aku!!!!!!!!!!!Raya nanti mai naa..Takdak niat nak menunjuk pun,nak mai tgk..mai jala...Lagipun bukan hasil kerja aku,projek budak2 IKBN nila..Orang Melayu kita buat wei,kita kena support!!hehe

Orait.....Sekali lagi, aku dan femili ingin mengucapkan terima kasih banyak2 kepada pelajar2 IKBN dan pensyarah2 mereka atas kegigihan,ketabahan dan kesungguhan melakukan projek ni..Semoga sukses selalu..Nanti watla sebijik lagi kolam renang kat rumah saya...Yang ni yang besaaarrr punya...Ha??Kat Mana???Ala..Kambuih ja bendang tu..(Pastu tok aku plak kambuih aku)Aiyaaakkk..hehe..selamat berpuasa!!!!


3 comments:

Munira Shaari said...
This comment has been removed by the author.
Munira Shaari said...

jane letak la ikan yg makan kulit mati dlm kolam 2..nnt sy dtg blh rendam2 kaki hehe

selamat b'buka !

Jannah said...

xleh,nanti ikan tu lak mati..;P

SELAMAT BERBUKA MUNIRA;-)