Wednesday 31 August 2011

After 14 Years..Finally...(Reunion sekolah lama ceq)

Assalamualaikum dan Selamat Hari Raya Ketiga..hehe..Still in the mood of Hari Raya kan kita? Hehe..Lama jugakla ceq tak update blog ceq ni sebab terlaluuuuuu sibuk dengan persiapan raya,rumah terbuka dan juga membukakan rumah orang..hehe..Alhamdulillah,raya ketiga barula rasa free sikit..Tapi pagi tadi ada lagi orang datang rumah..Maklumla..Rayakan sebulan...Ehm..ok,banyak lagi entri yang menunggu aku untuk ditulis ni..hehe..Kita mulakan September kita dengan cerita berkaitan dengan reunion sekolah aku yang dibuat 3 hari sebelum raya..Kira macam, iftar Jam'iela jugak..hehe

Ok...Ni officially, sebenarnya reunion sekolah aku yang pertama,iaitu Sekolah Rendah Agama Al-Islahiah Bohor Mali...hehe..sebab apa aku cakap offiallyPanjang ceritanya...xpala..skipla yang tu..Apa-apapun,aku berterima kasihla kat dorang sebab sudi menjmeput aku...walaupun,aku dah pindah sekolah tu since darjah 2 lagi..huhu..

ok..ni barisan Banin yang aku langsung xcam sesetengah tu sebab..memang aku xingat..hehe

Ha..ni ja aku ingat..kehkehkeh


Aku terbahak-bahak tengok album tu..sebab.. satu pun takdak gambaq aku..kahkahkah..
T_T

Ok... saat-saat yang mengharukan...Bersalaman dengan orang pertama yang aku kenal di SRAI..Ustazah Mariah..wuuuuuu..Sejak aku pindah sekolah,nila kali pertama aku berjumpa ngan dia...T_T
Dia terkejut tengok aku..dulu Haluuuih ja..la ni dah HALLOOOO...kahkahkahkah...

Geng Banat yang sempoi ah..Hehe..
 Ok..Saat-saat yang sensitif bagi Jannah...Take your time Jane...Makanla puas-puas..=B
 Kredit semua gambaq kat Aklili,Awatif@Pelangi Hati dan Ehsan....Makasih na..ni semua ambik kat depa ja ni..hehe







P/S:SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kEPADA SEMUA GENG2 SRAI...INSYA ALLAH,umoq panjang jumpala lagi kita na..=)










No comments: