Sunday 14 August 2011

Ini Kisahku - Wardina Saffiyah.mkv

Hidayah itu milik Allah..Dan akan diberikan kepada sesiapa saja yang Dia mahu...Untuk sahabat yang sangat kukasihi di Adelaide..Dan untuk para pencari Tuhan..Ini Kisahku-Wardina Saffiyah





Cerita Wardina ni best tau..Sedih jugakla bila dia cerita pasal mak dia tu..Ehm..Macam cerita seseorang yang aku kenali..Tengokla eh..Err,cam biasalah, pausekan muzik dalam blog aku kalau nak tengok video ni..Aku tahu agak menggangu certain people..Tapi..Entah..Rasa berat hati plak nak remove lagu Asma Allah kat blog aku ni sebab aku suka sangat2..hehe..Nanti-nantila na aku remove..huhu..Selamat menonton..

2 comments:

Sya said...

Allahuakbar...Thank You Jannah... Allah hantarkan awak kepada saya ketika saya masih jauh terkapai-kapai dan Dia izinkan awak terus sabar membantu saya... Awak tak berganjak...Allahuakbar...Dan Dia pisahkan kita kini supaya kita sama-sama menilai apa yang telah kita kongsikan bersama sepanjang persahabatan kita. Allah sayang kita, Jannah. Saya yakin Allah sentiasa bersama kita...Insy'Allah..Terima Kasih Jannah...Terima Kasih

Jannah said...

Insya Allah Syar..Allah tu sentiasa sayangkan hamba2Nya..Kita ja kadang2 "terlupa" nak sayang dia..Ehm..kita sama2la nasihat menasihati antara satu sama lain ya..Awak ni.kadang2 suka touching2 jugak eh..hehe..selamat berbuka..Untuk jawapan soalan awak dlm msg tu,jawapan saya.."jangan bgtau"..tu ja