Sunday 17 April 2011

Hari2 terakhir di Mahallah Aminah

Harini...ialah hari kedua terakhir aku di mahallah aminah.........selepas ini...kelibat aku di sekitar uia akan kelihatan semula 5 bulan kemudian...lamanya....kan...

fes time aku xamik short sem...banyak plan dalam fikiran aku ni....xtau nak mula yang mana satu...kemarin kawan2 aku g interview untuk biasiswa tu....aku ja yang tak pergi.....sedih...sedihla jugak...tapi aku tahu....walaupun Cinderella ada keinginan untuk bertemu dengan tuan putera tu tapi atas halangan2 tertentu...dia xdapat nak pi...TAPI..aku yakin, walaupun Cinderella tu tak dapat pergik bersama2 ngan kakak2 tiri dia...tapi masih akan ada satu keajaiban yang akan mempertemukan dia dengan putera tukan2...hehe...camtula ibarat aku dengan biasiswa2 nikan.........Penantian tu benar2 menyiksakan tapi nikmat selepas penantian tu amatla mengasyikkan...insya Allah...Mungkin Allah suh aku tunggu skit ja lagik....sabaq na jannah...janganla sedih2...

 Plan aku cuti2 ni...ehm....Aku cuti2 ni ingat nak g Indonla...aku nak g Pesantren sana...Nak belajar agama..aku rasa level ilmu agama aku sangatla jauh ketinggalan  kalau nak dibandingkan dengan Akhwat2 kat sana...Aku nak sangat belajar kat sana........impian aku ni dah aku suarakan kepada mak aku....dia cakap ok ja...tapi xtaulakn....

ehm..tahun ni....terlalu banyak perubahan yang berlaku kan?perubahan..........

No comments: