Friday 22 April 2011

Cerita hari ini....

Encik Ashraf Muslim


Baru ja tadi tgk tb 9....dorang tunjuk kat nasik lemak kopi o tentang pertunangan Ashraf Muslim dan pasangannya Kak Dayana........huhu...


Ekceli,aku dah tahu dah pasal engagemnet dorang ni dalam 3 minggu lepas...kawan aku yang cakap sebab.........adala...hehehehe..Tahniahla ya.....Dulu xdalah minat sangat ngan Ashraf ni tapi sejak dia mula menceburkan diri dalam bidang agama ni...minat aku kat dia mulala bercambah sket...Tapi bukanla minat cinta2 ke hapa...Cuma yalah...Dia dahla ada rupa yg ada2 taste aku..nak2 lagi bila dah dekat ngan Islam tu...Nampak lagi cantik,menarik tertarik kau memang da bomb lakan....ha pastu,ditambah lagik bila aku tahu yang dia bela kambing,sama cam aku dulu....hehehehe...Bukan senang tau orang2 muda sekarang ni nak bela2 kambing ni.....Yang ada sekarang...suma nak keja dalam ekon ja.......huhu..He's a good person la for me..


Kak Dayana Hj Lokman

Apa-apa pun..Tahniah sekali lagik..Aku? Insya Allah tak frust kowt lagipun tak berangan pun cik Acap ni nak berkenan kat aku....kehkehkeh...Future wife dia doktor tu..aku ni sapala kan....hehehe...gurau2...To Kak Dayana...jaga abang Ashraf bebaik ya...ni satu2nya artis lelaki yang saya minat ni...yang lain tak...hehe..Insya Allah...mudah-mudahan berkekalan sehingga ke alam pernikahan dan syurga....Amin...;-)

No comments: