Saturday 23 April 2011

Filem Seram pemangkin kemusnahan Tamadun Islam

Kenapa?
  1. Ummat Islam jadik penakut untuk ke tandas sendiri..apatah lagik untuk bangun tahajud...
  2.  Isteri memang suka kangkangkan nasik untuk suami sebab terikut2 cerita yang kononnya bertopengkan ayat2 quran dan bertaglinekan untuk memberi keinsafan...Padahai depa jadi TER AJAQ adala..
  3. Banyak yang khurafat...penipu...Mana ada hantu pakai contact lens...Terang2 ummat Islam kena juai camtu ja..
  4.  Jantan suka bawak awek tgk cerita hantu sebab senang nanti nak tenang2kan dan pegang2kan awek dalam Zoo Panggung Wayang tu..Awek bajet penakut walaupun senaqnya hantu  baru ja nk warming up dalam crita tu..puih..
  5. Menonjolkan imej orang KITA yang hanya berjumpa dengan Alim Ulamak bila nak buang hantu ja...
  6. Terdapat adegan2 tertentu yang tidak diperlukan puuuun yang director gatal nak bubuh tu....Contohnya adegan berkemban semata2 nak tunjuk konon2 seram mandi waktu malam...walaupun xsampai 2 minit pun scene tu.. Yang peliknya...napa body pompuan tu yang highlight lebih?Ada jugak adegan yang tak sepatutnya.......Konon "terbuat" dengan hantulakan....blahla kau...cerita dahla tak logik...sound ja lebih..
  7. Banyak sangat Hantu yang lebih kurang Hantu Korea,Indon, ngan Amerika..Semua merangkak,pakai sos,pakai contact lens and rambut serabai...Kita banyak meniru...Takdak identiti tersendiri...
HANTU SEBENARNYA DI MALAYSIA

  • Nama sebenarnya: Manusia
  • Ciri2: Tak menutup aurat dengan sempuna, suka meraba,menonton video lucah,meminum arak,mencuri,merogol,merompak,menghisap dadah,mengedar dadah,merempit,menjuai orang,suami,isteri yang bermain kayu tiga,empat dan lima,mendera anak2,bini,laki..Menderhaka pada ibu bapa dan guru2...Tidak mengambil kira pandangan Ulamak dalam membuat keputusan serta pemerintah yang zalim..............Tu semua hantu dan banyak lagik...want to sleep, it's already 12.10 A.M.......Masa al Khair Malizi..Gudnite Malaysia.....;-)

No comments: