Friday 28 March 2014

Assignment kita wajah orang lain


Masuk hari ni dah lebih dari 5 orang berangan nak suruh aku wat assignment dorang..
Ish xpaham aku..
Aku yang belajar ke dorang yang nak belajar?
Pantang aku buat kerja orang lain. Orang nak cakap aku berkira. Arghh..lantakla..

Ni bukan soal berkira, ni soal keberkatan..Mak aku duk berleter kat aku sebab assignment adik aku,aku xnak buat..ha..kalau adik beradik,lagila aku xnak buat..Ada pulak..

Aku dulu sampai study dekat  masjid tau sebab nak belajar betul2. Dah roomate aku xsuka aku bukak lampu,aku study luarla..Ini dapat assignment susah sikit,banyak sikit dah nak upah orang.. Tolongla..kalau xnak belajar back off ja.  Aku boleh tolong ajar n bagi panduan ja bukan tolong buat. Maaf aku pentingkan keberkatan..


1 comment:

Anonymous said...

setuju sgt,ni bkn psl sy..tp adik sy,kesian dia..waktu belajar kwn xrmai tp bila nak buat assgmnt bdk2 repeat nak sgt2 group dgn dia..bila dh bhagi bhgian msing2..ada yg xreti la..suruh org cover kan la..tmbh2 kalau kene present dlm bhsa inggeris lg la..masing2 tolak adik sy..syukur la wlpun dia xla pndai sgt tp at least xla ceroi mcm bdk repeat tuh..sem ni dorang msg lg..nnti repeat nk msuk kelas mn..hahha babai la..tuh la akibatnya assgmnt present semua hrp org..repeat la smpai tua..


~kakak yg sakit hati