Friday 14 March 2014

Single is okay what?


Ok, hari jadi aku dah lepas 2 hari,Alhamdulilah seronok Cuma xpercaya,betul ka aku ni dah 25 tahun?

 Ya Allah,betul ka? haha,betulla tu Aku dah 25 dan masih single tatkala kawan2 aku sudah punya seorang cahaya mata,haha

 Ehm...bila fikir nak belajar,xterfikir pun nak kahwin Tapi bila fikir umur..... Sedihla pulak..


 Ok,kalaula dalam tempoh 3 tahun ni aku xkahwin2,apa aku nak buat?

 1) Habiskan master @ Kerja dulu then master
 2) Beli kereta dan rumah
3) Masuk MLM...Cepat sikit kaya,hehehehe
4) Beli tanah untuk bela kambing
 5) Aktif dalam menghadiri kursus2 yang melibatkan perternakan kambing
6) Buat haji
7) Join kelas memasak!

Wow,banyak jugak perancangan aku. So, it's ok to be singlekan!hahahaa..

By the way,lusa aku dh mula kerja di tempat baru, rasa nak nangis....sebab bakal berjauhan dengan parents aku.....Ya Allah jagakan mereka untuk aku,sayangila mak ayah aku sepertimana mereka menyayangi aku ketika kecil.Tolong ya Allah..

No comments: