Thursday 27 March 2014

aku masa form 2


Nilah aku masa form two..haha...Aku xingat kenapa aku masih dirumah pada pagi ni. Seingat aku, aku ni penghuni asrama dari form 1-form 4..Sepatutnya aku kat asramala kan.Tapi warden asrama dah sedia maklum dengan perangai aku...

Aku xsuka duk asrama!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Pasaipa?

Hahaha, aku xsuka berebut mandi pagi,aku xsuka mandi dalam jamban, aku xsuka makan ikan jaket,aku xsuka makan roti mayat dengan milo bersemut. Aku xsuka iron baju hari sabtu ahad ja, aku xsuka waktu prep yang sangat membosankan, aku xsuka waktu sukan, aku xsuka komitmen dengan jadual.aku xsuka kena tutup lampu waktu homework aku belum siap, aku xsuka lelaki2 gila kat belakang asrama aku yang duk isap gam dan menunjukkan kehormatan mereka..Pokoknya aku memang xsuka apa sahaja yang berkaitan dengan asrama kecuali jamuan bilik dan jamuan akhir tahun..Sekian



2 comments:

chumut said...

i know this girl after high school, but still, in her school uniform. reminiscing back days..miss you hun. ^.^

Jannah said...

ya Allah...thank you Hidayah, still remember hugging you at the night.Seronok dapat kenal awak..=)