Saturday 19 April 2014

esok



Esok kerja...Malam ni hujan lebat..selebat perasaan aku malam ni..Kalau dulu setiap kali hari Ahad mesti aku rasa semacam..Yalah nak kerja@belajaq esok Isnin...Tula sindrom Monday blues agaknya kan..haha.. Sekarang jadual kerja aku dah berubah...Ahad pulak aku kerja...Actually dah 4 minggu dah aku start kerja hari ahad, bermula dari di Maahad Tahfiz sampailah UUM...

Sejujurnya..aku xberapa seronokla duk UUM..Entah, mungkin baru lagikan..Sunyi sangat duk situ membuatkan fikiran aku asyik melayang kat sekolah yang baru aku tingalkan tu..MTSD..Bestnya sekolah tu..First time aku dapat sekolah macam tu..Bayangkan...sesi akademik sekolah aku bermula 9.30 dan habis pada pukul 2.40..Pejabat pulak sebelah rumah aku ja..Kalau aku pagi2 baru bangun tidoq g puch card dulu pun xpa..hehe..ekstrem sangatla pulakkan..Syokla duk situ..Pagi2 tu danla aku tengok2 dunia, hirup udara segar sat sambil2 semak2 RPH aku dulu..Memang agak fleksibel la waktu aku di situ kalau nak dibandngkan aku ngan mengajar di  KL...Tapi time busy, busyla jugak.. Cuma oleh sebab students di situ baik2 dan solehah, aku xdak problem sangatla duk situ.

Tapi kat UUM kelas aku pack sangatttt..dari kul 8.oo pagi sampai 3.30 petang..(.Bagi aku packla jugak waktu camtu...) Cuma yang bestnyaaa aku boleh thumb print bila2..janji jangan lewat 4 jam dari pukul 8 dan xpayah thumb print untuk keluaq...haaaa..syokkan..syokla jugak., bolehla aku keluaq bila2 kalau xdk kelas..hehe..

Walau camna pun aku rasa sunyiiiiiiiiiiiiiii di UUM...Wuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments: