Sunday 2 September 2012

Time Capsule @ Itaewon Mosque=)

Sebelum ke Korea,mak aku ada pesan,kalau aku berpeluang untuk singgah di mana2 masjid di Korea,dia nak aku wat sesuatu..Alah macam.. time capsule la jugak.hehe..Apa tu Time Capsule..Ha..google la kalau nak tau..Lain orang,lain time capsulenya..Kalau kat Putrajaya, ada satu Time Capsule yang dibina..Katanya,ada mesej yang disimpan oleh Tun Mahathir dalam tu..Mesej tu pulak,hanya boleh dibaca pada tahun 2020..Ha..Saspen jugakkan....

Tapi aku punya plak,lain sikit,hahaha..Xpalah..Biaq aku ja yang tahu camna..  Aku kira itulah time capsule yang kedua pernah aku buat..Yang pertama di Broga Hill...

Apa2pun..Yang penting..Time Capsule tu adalah amanah mak kepada aku dan selepas mengharungi  jerih perih serta onak duri perjalanan dalam membawa time capsule tu, akhirnya..aku dapat juga menyempurnakan amanah itu..Fuh..






P/S:25 June 2012...Tarikh yang xmampu untuk dilupakan..

No comments: