Monday 19 March 2012

Berkecainya hati bila dia berkata begitu.....

Kalaula hati aku ni boleh ditransparentkan..For sure lecturer aku tadi akan terkejut melihat betapa remuknya hati aku bila dia cakap yang dia akan still buat kelas pada hari isnin nanti..

Teruknya cuti yang diberikan kepada kami...boleh pulak sabtu ahad tu cuti,and then isnin tu ada kelas balik dan kemudiannya cuti semula sehinggala pada hari ahad..What is the purpose of giving us a house but then full of holes on the roof?

Aku xtahu nak cakap apa..Mungkin aku kurang akrab dengan sistem yang telah digariskan..Tapi secara logiknya...Jadual cuti yang diberikan sangat menyedihkan akula..Aku tak salahkan lecturer tu..Aku hormati prinsip dia yang berpegang dengan sistem..Tapi..seandainya..diorang faham isi hati dan keadaan seorang student macam aku yang dah lama sangat xbalik kampung halaman dan kampung aku plak beratus-ratus kilometer jaraknya dari kampus..

Ya Allaaah,ujian ini..agak berat bagi aku..


2 comments:

Syar said...

kadang-kadang, Allah turunkan hujan. menangis-nangis kita bila hujan tu turun...tapi lepas tu, Allah hadiahkan pelangi untuk kita...awak sabar Jannah. Allah tahu rintihan hati awak ni. Sabar, tunggu... Cuba bayangkan orang yang jauh kat negara lain. susahnya nak jumpa parents. kadang2 nak call pun line sangkut2. cekalkan hati ya.. Pasti ada yang lebih indah lepas ni... Amin.

Jannah said...

Thanks syar...malu kat awak...dah nak dekat 3 tahun awak xdapat balik..lagila sedihkan..huhu