Tuesday 27 March 2012

Bercutikah..


Alhamdulilah..dah hampir seminggu aku bercuti di rumah...Baru terasa nak mengupdate sikit..hehe
Haih....(Belum apa-apa dah merungutkan)

Mengenangkan midterm aku hari selasa depan ni menyebabkan aku kurang berminat nak update apa2..

Tengah-tengah bercuti ni ada pulak lecturer yang bagi midterm untuk jawab kat rumah.. Susah2 lak tu..Pening aku memikiokannya..

Sekarang aku  tengah sibuk mengusahakan sebuah business ngan kawan2 aku..Pergh..Business apa? Nanti aku share...Bukan sekarang sebab aku nak buat midterm jap..(bahaha) rajinla sangatkann padahal draft 1 LE 4000 Madam N pun xsubmit lagi ada hati nak wat midterm Dr S...

Tentang program....

Ada beberapa lagi program MRC menunggu untuk disettelkan..Lepas habis ni...habisla..Fuh..tak sabar aku nak end upkan tenure aku kali ni..kehkehkeh

1) Educational Trip to UMS Sabah
2)Forum Cinta Muka Buku ngan Amin Idris..
3) Mahallah Aminah Festival (Mafest)
4) Halawatul Iman series (Persediaan melangkah ke alam perkahwinan)

Ni jaka..Bila nak pi Oversea ni..hehe...Ada..adala na...xdak..xdala....Target sem ni..nak improve GPA..3.88! Insya Allah...Target 3.88..usaha 4flats! MANTOP SEYH!!!!

No comments: