Sunday 18 March 2012

Suatu pagi yang menceriakan aku=)


Pagi tu sambil iron baju untuk ke kelas,tiba2 aku dapat panggilan daripada kak ipar aku..

"Assamualaikum Jannah..ni A'dnin nak cakap ni..tengah bersusun-susun dah ayat dia nak cakap ngan Jannah," tergesa-gesa ja bunyiknya

"Khola...Khola wat aper tuu?",tiba2 ada satu suara budak kecik serak-serak menyampuk ..Baru bangun tidur agaknya..

"Hallo A'dnin..Khola nak g school ni..A'dnin nak ikut?" ceria pagi aku dengar suara anak saudara aku ni..

senyap...

"A'dnin...A'dnin ada car baru eh...Khola nak naik boleh?"

"Tak boleeeeh.."

"Khola nak naik jugak bolehh??"

Saja nak berprovokasi dengan dia pagi-pagi tu=P

Terlewat aku ke kelas gara-gara berbual ngan anak buah aku..hehe...arghh..rindunya....

Masuk minggu ni..dah hampir sebulan aku xjumpa dengan dia..Tuhan sajalah yang tahu betapa teringatnya aku kat dia..Dahla aku memang rapat ngan dia,dari dalam perut mak dia lagi sampaila umur dia nak masuk 3 tahun bulan 8 ni...Wuwuu


A'dnin..Khola will try to reach you this week k dear=)

p/s: Cuba teka aku kat mana sekarang ni? hehe

No comments: