Wednesday 28 March 2012

Cabaran seorang ibu saudara=)

Tengah-tengah aku duk struggle nak menyiapkan lesson plan di kawasan yang aman damai ni..Mai pulak 2 ketul budak ni terkedek-kedek kat sebelah aku..Yang baby ni mak dia antaq suh aku riba sat sebab mommy dia nak siap untuk antaqkan dia g bersunat (perempuan pun kena sunat tau,cuma xkena gantung tali macam budak2 laki ja)kehkehkeh.., yang besor sikit ni mai senirik untuk mensabotajkan assignment aku..hehe (fitnah tetiba).. Apapun, U olls kan anak saudara Khola..Susah senang,kita hadapi bersama eh budak2?? ( Mata ke atas,tangan ke dader jelah) kahkahkah


Esok aku nak g Pulau Tuba area2 Langkawi..Nak berfesi mesi jap ngan students SMK Pulau Langkawi..Excited nak naik feri,lama gila tak mengkaramkan feri2 langkawi ni!!!!!erk?

"WEY OGHANG2 LANGKAWI!!NI DIAA!!!TECA2 UIA NAK MAI BERKAMPUNG KAT SANAAA,KITA WAT MINYAK GAMAAT RAMAI2 NAA,SEMPOII PUNYAA!!"

haha..Mental jap=B

Siapkan assignment Jannah,jangan gedikss sangat k,kang karam feri tu..erk?(sekali lagi)



2 comments:

.........cP~ said...

salam. Alahai, rindu kat anak buah. Jangankaramkan feri. Saya nak naik jugak nanti. Taktau la bila. Hehe

Jannah said...

hehe...tau xpa..okay,saya janji xkaramkan banyak..sikit ja..haha..gurau2=)