Tuesday 14 February 2012

The Story of my first niece=)

Sambil2 menonton Humanitarian Night 2011 kat  dlam Main Audi ni,terasa gatal plak jari jemari  tak runcing aku untuk update..Berdebar tunggu result kelab manakah yang menang..Adakah MISI Club,Akhi ataupun Titian Asli..

Orait..Lupakan sebentar cerita di atas..

Sebenarnya lately aku xleh nak fokus sangat untuk study,teringat kat anak2 sedara aku...(Boleh pulakkan)..Tapi serius sambil study tadi,boleh pulak teringat kat Aliff,A'dnin ngan Amni...Siap gelak2 pulak tu sambil tengok handout yang lecturer bagi kat aku..Hai..parah2..Nila akibat duk rumah lama sangat..Kalaula ditakdirkan aku belajar jauh..Macamanala gamaknya...Ehm..apa2pun,aku cintakan mereka kerana Allah dan aku harap mudah-mudahan mereka bertiga jadi anak yang soleh-solehah serta taat kepada perintah Allah,Rasul dan ibu-bapa mereka..Amin..

Ok..harini aku nak update pasal cerita aku mula2 jumpa ngan Amni...Amni ka Auni aku pun xtau nama apa parents dia nak bagi...Tapi aku suka Amni..sedap..lembut ja bunyik..hehe..

Sebenarnyalakan,masa abang aku msj aku yang kak ipar aku dah bersalin tu,aku tengah on da way nak basuh baju..Maklumla hari Ahad,paham2 jela kan, student, hehe..Dapat2 msj ja terus aku cancel basuh baju, kemas2 barang, bagi dokumen2 meeting aku kat kawan aku,standby kalau aku xbalik UIA malam tu sebab malam tu aku ada meeting then terus ke Putrajaya..

Sampai-sampai ja terus ke cari Dewan Bersalin..Pergh..berdebar gila time ni..Cari punya cari..Akhirnya sampailaaaaaaaa...=)



 Dewan makan...eh tak Dewan Bersalin..hehe

Ok..Mari kita tengok,sapa yang kena!!!
 Nombor 9 dah bersalin k...yang lain tengah race..hehehe..Comel
 Assalamualaikum baby!!!!!!!
Alhamdulilah..mantap anak sedagha Khola Jannah ni..hehe
 Jum g Petrosains nak?

 wuuuuu..xnak..nak tidooooo..hehe
 Topi ni dulu,aku beli 2,3 tahun dulu kat A'dnin masa dia mula2 lahir..Ni kira dia baby keduala yang bertuah dapat pakai topi rabbit ni..hehehe..(Cakap jala awak tu kedekut nak beli yang baru) haha..xsempatla nak beli..Xpa,nanti Khola beli topi kuda pulak eh? Nak?=)
 aaaaaaaaaaaaa..tutup mulut dik..hehe
Dengar tokwan bagi kaunseling pasal pelajar yang nak cemerlang UPSR..kahkahkah

P/S: Event dah habis..Sekalung TAHNIAH kepada TITIAN ASLI kerana berjaya menggondol  the Best IIUM Club 2011!! kepada club yang aku sayang iaitu MISI Club,xpa, kita dah cuba yang terbaik lagipun,we work not for award but for Allah..hehe..Apa2pun event malam ni sangat2 best!=)

4 comments:

athirah said...

alololo.. cumel nye kak . Rasa nak cubit je . hikhik

chumut said...

jannah! chomellaaa.... anak sedara ang :D

Jannah said...

Fnamaya:jangan2..jangan tak cubit..cubit..=)

Chumut: Mudah-mudahan dia bolehla mengikut jejak langkah makcik chumut ni ke Harvard..Amin..=)

Saripah Kejora said...

MasyaALLAH comelnyaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!