Sunday 19 February 2012

Megi-megi cinta untuk leha..=)

Harini IIUM USC(University Sport Carnival 2011) telah bermula..Maka bermulalah satu tugas yang amat penting yang perlu digalas oleh Sports and Recreation Bureau of MRC aku iaitu Leha..Jadi, menghargai susah payah dan jerih perih beliau dalam menguruskan event kemuncak dalam USC ni bersama dengan rakan-rakan seperjuangan MRC2 yang lain,aku dedikasikan entri ini untuk mereka..Cik A,Imah,Jimah, Jah dan yang teristimewanya untuk Salehah Bustamam=)

Megi2 Cinta untuk Leha

Sebenarnya, seminggu selepas masuk UIA,aku dengan rakan-rakanku begitu sibuk dengan program dan jugak add,drop subjek..Tak terfikir pun untuk meraikan besday sesiapa pada minggu2 kejadian,sehinggala satu hari,Cik A memberitahu aku plan untuk menyambut besday Leha..Plan yang sebenarnya diusulkan oleh Imah itu agak mengembirakan aku sebabnya..i like party becoz,party has food,and i LOOOOOVEEEE food!!!wakakaka (Tah hapa2 jakan)

Oleh sebab meeting kami selalu berlanjutan sehingga lewat malam menyebabkan kami tiada masa untuk menetapkan hari yang sesuai untuk membuat seprais party kat Leha..Until one day,kitorang pun decidela nak buat party lepas kelas...Nak dijadikan cerita,lepas kelas tu,hujan lebat yang amat!!! Lebat selebat-lebatnyalah! Dapur pulak,tak leh nak menyala..Time2 tu jugak wat halnya pun.. 

Walaupun ujian demi ujian datang bertimpa-timpa,demi melihat senyuman dan keceriaan sahabat yang kami sayangi iaitu Leha,kami gagahi jugak segala halangan dan hujan lebat itu dengan gagahnya..(Perghh,sempoi punya ayat) hehe..Nak masak maggi ja pun..

 Ok..Ni RATATUWI kita ,Cik A..Anyone can cook!!hehe
 Ni Prep and Tech kami..Imah..hehe
 Bagi mendidih dulu!=)
 WAITING FOR DA SEPRAIS!!!hehe
 Lilin besar gila..nak suh leha tiup..hehe
Boring tunggu VIP.

 Tengah2 nak wat seprais ni..si Leha tu pi basuh bajula pulak...hai,time2 nila pulak dia nak membasuhnya!! Kitaorang semua dah lapar sangat2 dah..
 Ok2..ready2..aku dah siap pegang lilin dah kat pintu..
Jah belakon, konon nak suh Leha teman dia jumpa kawan dia kat bawah..hehe

Orait2..get ready girls!!
 One....Two.....
 Three!!!! Hepi besday to you!!!Hepi besday to you!! Hepi besday to Leha!! Hepi besday to you!!!..hehehe...Saat2 yang paling best sekali dalam event ni!!! wakakaka..Terkejut kau!!
 LEHA,ko sorok apa tu?hehehehehehhee=B
 Leha masih dilamun perasaan..hahaha..Arghh..tidak2..Tiupla lilin tu dulu..Dah cair dah ni tunggu kau..hehe.
 Hehehe..Finally...
 Ok...menu..Float by Cik A,Coktails by Imah and waffer by Jah..hehe
 Hehehe...tak habis lagi..Duduk Leha duduk..
 aRGGhhh..Aku tak percaya!! hahaha..
Kek Giant pun sodap!! hehe
 Imah buat...sedap sangat!!!
People behind the scene..=)

Also behind the scene,Datin Maimon (Tetiba)
 Ok..jum masak2 megi2 cinta untuk leha kita!!

 Orait..Our Kak Long!! 23 sudah=)
Warga Tua Teras Masyarakat..wakaka

To Leha,terimalah...Megi2 cinta yang dibuat khas sempena menyambut kelahiranmu yang ke-23..It is not expensive, but our love and care inside are something that you cannot find even in the royal castle!=)

Special thanks to Imah,Cik A,Jimaha and Jah for the full-hearted contribution to this event=)..Event xkan semeriah dan sebest ini tanpa korang!!hehehe...Jom g kelas Dr Ismail!!

2 comments:

Saripah Kejora said...

Awwww so sweeet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tak pernah terpikir nak buat megi ganti bihun harijadi... Happy belated birthday to kak lehaa! May Allah bless her. Aminn.

Jannah said...

Fafa cun! Thanks sebab visit blog akak..=)