Wednesday 1 February 2012

Selamat Hari Jadi Syarnissa=)

Orait..Kali ni,aku tak nak nyanyi lagu hepi besday macam kebiasaaan yang aku selalu buat....Sebabnya aku dah import dah Orang Utan dari Sepilok ni untuk nyanyi kat sahabat baik aku ni sempena hari lahir dia yang ke-23..hik hik..Dengaqla dulu no..haha



Yiha!! Hahahaha..sedapkan dia nyanyi!! Kalah Shila Amzah..hehe..Orait..

BUAT SAHABAT KAMI YANG DICINTAI...SYARNISSA AHMAD DAHURI..

SELAMAT HARI LAHIR YANG KE-23 Syarnissa!!

Wewit!!!Dah besaq dah kawan aku ni..waktu aku kawan ngan dia,umuq dia baru 18..sekarang dah menginjak 23..Apa2pun Syarnissa, saya xpandai nak berpuisi dan bersajak bagai.Saya just nak awak tahu yang...Awak adalah antara anugerah  terbaik yang Allah bagi kat saya..Dan bukan kepada saya sahaja,tapi kepada parents awak,sahabat2 yang lain dan juga kepada semua orang di dunia ini...Seriously,YOU ARE THE MOST PRECIOUS GIFT TO US OSYA..Saya doakan semoga awak senantiasa dilindungi Allah dan segala hajat awak dimakbulkan oleh-Nya..Amin ya Rabb...Keep on inspiring people..We're waiting for you=)

Song for you..Dengar dan hayatilah setiap bait2nya..Khas untuk awak=)



8 comments:

Yuyu Zulaikha said...

rinduuu syaaaaaaaaaaaaaa!!!

Anonymous said...

Deejay Cun n comel mengomel...
Syaaaaaaaaaaaaaaaa................
Hope we all can see u my dear.......
Happy bzday my dear...
May Allah always bless our relationship abdan bada....heh.. ;-)

athirah said...

akak birthday ni cumel la kak jannah :D Happy birthday kak cumel :)

Jannah said...

Ayu: ada umoq panjang,berjumpala kita ngan dia nanti na..doa2la semua selamat

Dijah: Amin Ya Rabb..=)

Athirah: Dia sweet macam awakla jugak=)

birthday girl said...

sedapnyaaaa........ Thanks Jane.... Thanks semuaaa... sabaq la no tunggu aku balik...tak lama dah InsyaAllah...paling aku takleh lupa Kek Muffin time kat E-1-8 ar! kek muffin yg lebih kecik dri lilinnya...tp tetap, itu adalah salah satu yg paling aku suka! syg awak! uhibbukiiiiii

Jannah said...

sYAR: Wakakakaka..perli nampak..eh,tu kira bagusla tu ada kek!haha..org lain sy xbagi tau kek lilin yang ADVANCE camtu..haha..ingat lagik awak eh..

athirah said...

pandai sungguh kak jannah berkata kata . hikhik :D

Lynnzul said...

Osya semakin dewasa n comey skrg..