Monday 12 December 2011

Beriadah di Taman Botani...

Semalam,jenjalan ngan my sis, A'dnin ngan Aliff...Kami pi Taman Botani Putrajaya...Ada time rasa best dan ada yang tak best...

Yang best bila dapat bagi ikan2 kat situ makan... 

 Ada banyak sangat ikan....Kura2 ngan Ikan toman pun ada sekali...

 Tengah-tengah khusyuk menikmati pagi yang indah di tepi tasik tu,tiba2 aku nampak Aliff dah terjun dah dalam tasik tu...ish2

 Yang si A'dnin ni semua dia baling..ngan tudung2 tapawey pun dia baling..
 Nampak dak ikan?xnampak sangat...Tapi memang banyakla..
Yang tak bestnya, dia pi baling lak kasut dia dalam tu...jauh lak tu..kak aku xbrani nak amik sebab takut ikan toman datang gigit..huhu..

Sementara nak tunggu kasut tu mai balik,danla aku duk berletiaq sikit kat anak2 buah aku tentang keburukan membuang kasut ke dalam tasik ni...hehe..Padan muka kena ceramah..Ingat nak tunggula kasut tu..Tapi, kasut tu pun makin lama makin jauh ke tengah tasik,kami pun give up and decide nak balik ja...Tapi, elok2 kami nak balik ja tiba2..Nampak bot lalu, kak aku pun...Wat SOS signla sikitkan..hehe

Ada bayya datang mai tolong...makasih bayya..hehe
Sempat dia wat flying kiss kat uncle tu..Len kali baling lagi jauh na..Mana tau kot2 ada Aaron Aziz lalu ka..Khola gak untung..Hahaha..Gurau2..
 Gambaq kaboq sikit...maklumla...kamera mughah jer..hehe

My sis yang sanggup ambil cuti for a week just nak habiskan masa ngan depa dua..She's very good aunt not like me..huhu

 Different kid different style..=)
 Kalaula ada remote control...Dah lama aku...hehe

Babai fish...Nanti kita mai lagi bawak roti na....

Nanti bila depa dah besaq dan boleh baca,aku harap depa boleh bukak blog aku dan tgk apa yang aku salu tulis pasai depa yang nakal sikit ni...hehe...A'dnin dan Aliff, khola memang garang,tapi khola sayang sangat kat hampa dua..The way I express my love might be different compared to others.One day, u'll know how much i really love you =)

2 comments: