Monday 25 February 2013

Minggu keempat...

Minggu keempat
Alhamdulilah..harini berjalan dengan agak lancar
Walaupun terasa kekalutan yang amat sangat untuk menyudahkan lesson disamping mengawal pelajar2 yang agak bising

Harini pelajar aku yang seorang tu datang lewat
Dia tu..bagi aku adalah "ancaman" yang agak kuat
sehinggakan kadangkala aku rasa,aku xnak sangat dia masuk n hadir ke sekolah waktu aku mengajar..huhu..Boleh plakkan..

Sebab dia ada pengaruh yang sangat besar dalam kelas tu, sekali dia bising,semua orang ikut sekali..

Ada sekali tu aku terserempak dengan dia tengah naik motor,hisap rokok..Dia lalu depan aku,tapi aku cuma senyum ja..Entah, time tu..aku tak tahulah apa aku fikir..aku cuma tgk ja budak tu dari jauh..Budak tu bukan xpandai bi...english dia ok jugak aku tgk,cuma dia memang agak bising dalam kelas aku...ish...bising gila ar...Rasa macam...nak lastik ja gigi dia tu,biaq berteraboq dalam kelas...hahaha..

ehm..................................................

tgkla macamana...

No comments: