Sunday 13 January 2013

Malaysia dihatiku

Insya Allah dalam masa 2 hari ni..aku akan berangkat meninggalkan bumi Malaysia untuk satu program community service di Vietnam..Hmm....perasaan....
perasaan.....perasaan........perasaan.........................................

Berdebar...
Excited mungkin..
Mungkin akan mengalami keletihan maksima sebab jadik PC dalam program ni...I'm sure i will..
Malas...Malas nak pergi...tu ja senaqnya nk tulis


Apa2pun,aku pasti akan merindui segala-galanya di Malaysia termasuklah..

*Parents ngan family aku
*Makanan halal
*Tandas berpaip
*Motor aku
*Sawah rumah aku
*Langit malaysia yang sangat cantik..
*Pakaian2 yang aku xbawak
*Katil aku,bantal aku
*arwah nenek aku...

Aku...xtahulah ready ke tak nak pergi kali ni...entahla..this is my last program in IIUM..After 6 years involved in programs, this gonna be the last one,tapi aku macam dh tak bersemangat sangat2 dh...kenapa ha?Oooooo..aku tahu..ni mesti sebab baju2 aku tak packing lagi n duit pun tak tukar lagi ke Dong kan..karang bila nak nampak duit2 Dong tu baru ada feeling2 skit nak pergi oversea kan...

Nak bawak baju apa,nak pakai tudung apa...nak bawak berapa..Semua orang duk tanya aku..hmmmmmmmmmm..aku pun tengah pening sekarang ni..huhu


*

No comments: