Saturday 26 March 2011

Cerita aku dan buku.....

Okay...Kalau tanya aku,apa yang aku suka buat kalau free2,aku akan jawab...membaca.Hehehe...Memang dari dulu,dari zaman aku muda2 lagik...membaca ni memang dah sebatila dalam hidup aku...Sebut ja buku jenis apa,semua aku baca..Dari darjah satu lagi,kalau cikgu nak bagi hadiah pembaca terbanyak..Ha...memang bukan orang lainla,akula orang yang akan dapat hadiah tu...cewah..riakla plak dah...huhu...dak aih..tak riak,tak riak..hehe..


Ni masa form 4..Cikgu tgk buku Nilam pastu dia pun bagi hadiah.........hehe

Orait..Ni hadiah aku dapat last week dari cikgu BM aku...Dia bagi untuk ganti buku aku yang hilang sebab kena curik haritu.Masa tu ada cabutan bertuah.........huhu...Sedih...Ada jugak orang yang suka curik hadiah orangkan....Thanks cikgu...;-)

Dua buku...satu tajuk dia Travelog Syahadah...Best sangat buku ni...Buku ni menceritakan tentang perjalanan hidup seorang mualaf sebelum dia Islam....Sangat menarik...

Ya....semoga saya jugak jumpa jalan yang saya kehendaki...


Hadiah besday aku dari kakak aku.....Aku suka gila buku ni!!!!!


Second book from her...Nice content but not finishing it yet..;-)

The knowledge are still valuable although it contained in an old book.........Thanks cikgu Noraini;-)

No comments: