Saturday 10 November 2012

Love to do most in SK


Harini tetiba rasa nak tgk balik gambar2 time aku pergi Korea ritu...Walaupun mood aku kadang2 on off untuk usha balik gambar2 tu, tapi bila mai rasa2 nk sedih sikit, bukak tgk gambar2 ni, terus rasa bersemangat nak belajar..huu...Well,  indeed, I wish to come here again..So, need to study hard, get a very excellent salary and travel again to South Korea with my family..Insya Allah..Lagipun, ada tempat yang masih aku xSEMPAT nak kunjungi time aku pi Korea ritu..huhu..sedih, sebab terlewat 30 minit..dahla tu tempat yang paling2 aku nak pi kat Korea..Tapi sebab pergi dengan travel agencykan, xlehla nak demand lebih2 sangat..huhu..Wuteva it is, i must and must go there again with my family xkesahla either backpack or using travel agency again..tapi nak jugak pergi..

Orait,back to the topic..Letting my hand freely ,was the most loving thing that i used to do in South Korea especially during riding the bus kat jeju.=) .hahahahahaha.. who cares! 


"Jakun"! but i don't care coz it was MY HAND, plus it was SO SEJUKKK YA RABBANA! ...i loikkkeee sesangat!


Nampak dak kat luaq dia..

Ok..can't control my hand to do it again and again..hehe 

 Wihu!!!!!!!!!!!!!!!!!!sejukkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!orang kampung weyy!!!!!!!!aku mai korea!!!!!!!hahahahahha...(tetiba teringat orang kampung)

Okeh,xhabis dengan tangan,kepala2 pun keluaq, satlagi kalau drebar tu tak warning aku, kurang pulak sorang penumpang bas ni..=b

 Syiok ar....syiok sesangat wat camni...Dahla bas tu laju..rasa bebas sebebas2nya..

Ok..kali ni last aku wat sebab drebar tu suh tutup tingkap...huh!

walaupun toilet negara ni xdak ayaq but i really wish to come here again..huhu


P/S: Kata orang,kalau pergi mengembara ke tempat baru,boleh mengurangkan kesedihan yang dialami...eh? 

No comments: